اگرچه از محتواي اين جلسه خبري در دست نيست اما شنيده‌ها حاكي از آن است كه اطرافيان احمدی نژاد طي هفته آينده ميزبان فرمانداران دولت خود خواهند بود. بر اساس آمارهاي وزارت كشور در دوران رياست احمدي‌نژاد بر دولت حدود ٨٠٠ فرماندار منصوب شده‌اند.

برنامه ریزی و سازمان دهی های احمدی نژاد برای انتخابات مجلس آینده

 

 

شرق پرس: هر چقدر اطرافیانش تلاش کنند و مصاحبه پشت مصاحبه بیاورند که احمدی‌نژاد برای مجلس هیچ برنامه‌ای ندارد، باز خبری از ولنجک درز می‌کند که خلاف این گفته را ثابت می‌کند.
 
 

 روز پنجشنبه هفته گذشته احمدی‌نژاد در دفتر ولنجک پذیرای استانداران دوره ریاستش در دولت بود. او در طول دولت‌های نهم و دهم با ۵۵ استاندار کار کرد که از این تعداد تنها هفت نفر به دلیل اتخاذ مواضعی مخالف با احمدی‌نژاد دعوت او را قبول نکردند.

 

اگرچه از محتوای این جلسه خبری در دست نیست اما شنیده‌ها حاکی از آن است که اطرافیان رییس دولت‌های نهم و دهم طی هفته آینده میزبان فرمانداران دولت خود خواهند بود. بر اساس آمارهای وزارت کشور در دوران ریاست احمدی‌نژاد بر دولت حدود ٨٠٠ فرماندار منصوب شده‌اند.

 

پیش‌بینی احمدی‌نژادی‌ها برای این جلسه این است که حدود ۶٠٠ نفر در این جلسه حضور خواهند داشت. آنها برای برگزاری این جلسه در تهران به دنبال سالنی با گنجایش ۶٠٠ نفر هستند و تلاش می‌کنند تا آن را در سکوت خبری برگزار کنند و محتوایش را در اختیار رسانه‌ها قرار ندهند. این در حالی است که احمدی‌نژاد هر هفته حدود ١۶ نفر از مدیران دولتی زمان خود را به طور خصوصی ملاقات می‌کند که این رقم به ۶۴ نفر در ماه می‌رسد. البته این تنها یک بخش از شبکه مدیران احمدی‌نژادی در سراسر کشور است.
اعتماد