مراسم افطاری رئیس جمهوری که با حضور چهره های اصولگرایی و اصلاح طلبی برگزار شد به دلیل سخنان کرباسچی که گفته شد در حمایت از سران فتنه بود به تنش کشیده شد و جمعی از چهره های اصولگرایی از مراسم خارج شدند.

eftari-reesjomhor

 

 

شرق پرس: حجت الاسلام غلامرضا مصباحی مقدم سخنگوی جامعه روحانیت مبارز با اشاره به ترک جلسه ضیافت افطاری با رئیس جمهور از سوی برخی اصولگرایان به دلیل حمایت برخی از اصلاح طلبان از سران فتنه اظهار داشت: بنده ضیافت افطاری رئیس جمهور را به دلیل حمایت‌هایی که از سران فتنه در این جلسه مطرح شد ترک کردم.

 

 

ندای ایرانیان نوشت: در همین رابطه، محسن کوهکن نایب رئیس جبهه پیروان با اشاره به ضیافت افطاری احزاب و شخصیت‌های سیاسی با رئیس‌جمهور اظهارداشت: در این نشست تاکنون آقایان حدادعادل، قدرت‌الله علیخانی مشاور رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام، غلامحسین کرباسچی دبیرکل حزب کارگزاران، فاطمه راکعی عضو مجمع زنان اصلاح‌طلب، کاظم جلالی رئیس مرکز پژوهش‌های مجلس، اسدالله بادامچیان عضو حزب مؤتلفه و الهه کولایی عضو مجمع زنان اصلاح‌طلب صحبت کردند.

 

کوهکن تصریح کرد: آقای علیخانی مشاور رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام در این دیدار بر لزوم همگرایی و همراهی احزاب با دولت تأکید کرد.وی افزود: آقای کرباسچی نیز در این دیدار به تطهیر سران فتنه پرداخت و گفت که یکی از سران فتنه مظلوم واقع شده است و نیت بدی نداشته است.محمد پهلوان یکی از فعالان اصولگرا در این نشست گفت که پس از سخنان کرباسچی دیبرکل حزب کارگزاران سازندگی در حمایت از سران فتنه و نام بردن از آنان و تقاضای برای رفع حصر، ضیافت افطاری روحانی با شخصیت‌های سیاسی را ترک کردند.

 

این در حالی است که، ضیافت افطاری حسن روحانی رئیس‌جمهور امروز چهارشنبه سوم تیرماه با حضور شخصیت‌های سیاسی و احزاب اصلاح‌طلب و اصولگرا در سالن اجلاس سران برگزار شد و سه نفر از اصولگرایان و چهار نفر از اصلاح‌طلبان به سخنرانی پرداختند. در این مراسم غلامعلی حدادعادل رئیس فراکسیون اصولگرایان، قدرت‌الله علیخانی مشاور رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام، غلامحسین کرباسچی دبیرکل حزب کارگزاران، فاطمه راکعی عضو مجمع زنان اصلاح‌طلب، کاظم جلالی رئیس مرکز پژوهش‌های مجلس، اسدالله بادامچیان عضو حزب مؤتلفه و الهه کولایی عضو مجمع زنان اصلاح‌طلب صحبت کردند.