روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان قم در خصوص درج خبر حضور بانوان در ورزشگاه شهید حیدریان قم واکنش نشان داد و این مطلب را تکذیب کرد.

 حضور بانوان در ورزشگاه شهید حیدریان قم تکذیب شد

 

 

به گزارش شرق پرس پس از درج خبری مبنی بر حضور بانوان در ورزشگاه شهید حیدریان قم, روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان استان قم با انتشار اطلاعیه ای این موضوع را تکذیب کرد. که خبر این تکذیبیه عیناً در ادامه می آید:

 

 

 

در برخی از خبرگزاری های معتبر کشور مطلبی با عنوان ذیل چاپ شده است:

 

برای اولین بار در ایران در بازی صبای قمنساجی مازندران درهای ورزشگاه حیدریان قم به روی زنان باز شد.

 

به گزارش خبر گزاری (تعدادی از خبرگزاری ها معتبر) تصویری از این حضور را مصطفی معراجی ثبت کرده و بسیاری از سایت های خبری آن را منتشر کرده اند.

 

در تشریح این خبر باید گفت بازی صبای قم –  نساجی مازندران در تاریخ ۲۷/۱۱/۹۳  در ورزشگاه شهید حیدریان برگزار شده و عکس منتشر شده مربوط به آموزش فوتبال تیم های نونهالان صبا می باشد که انتظارخانواده های محترم را جهت همراهی فرزندانشان به نمایش گذاشته است.

 

لازم به توضیح است که ورزشگاه شهید حیدریان قلب ورزش استان می باشد و روزانه پذیرای جمع کثیری از ورزشکاران (آقا و بانو) در رشته های مختلف ورزشی می باشد که با یک زمان بندی مناسب امکان استفاده همگان را مهیا می سازد و عکس منتشر شده گویای این واقعیت است.

 

  اما اینکه چرا برخی از خبرگزاری ها  اجازه انتشار چنین مطالبی غیر واقعی را به خود می دهند و به جای  فرهنگ سازی ورزش در تمامی رشته ها ، سنین و  جنسیت های مختلف به اغتشاش اذهان عمومی می پردازند، جای سوال دارد؟

 

روابط عمومی اداره کل ورزش وجوانان استان قم ضمن ابراز تاسف از انتشار این گونه اخبار نادرست از تمامی رسانه های که یار و یاور اداره کل وزش و جوانان در جهت فرهنگ سازی ورزش در جامعه هستند تقدیر و تشکر می نماید.