دادستان تهران گفت: در چند روز اخیر، سه متهم اصلی و کلیدی تعرض به سفارت عربستان شناسایی و دستگیر شدند و تاکنون تحقیقات مفصلی از این متهمان انجام شده است.

 

 

جعفری دولت آبادی گفت: در چند روز اخیر، سه متهم اصلی و کلیدی تعرض به سفارت عربستان شناسایی و دستگیر شدند.
 
 
 
شرق پرس: «عباس جعفری دولت آبادی» در گفت‌وگو با میزان در ارتباط با آخرین وضعیت رسیدگی دادستانی به موضوع تعرض به سفارت عربستان گفت:در هفته‌های اخیر دستگیری‌ها هدفمندتر شده و فهرست هایی در این رابطه نیز شناسایی شدند.
 
 
 
وی از دستگیری‌های جدید در این رابطه خبر داد و افزود: در چند روز اخیر، سه متهم اصلی و کلیدی تعرض به سفارت عربستان شناسایی و دستگیر شدند و تاکنون تحقیقات مفصلی از این متهمان انجام شده است. 
 
 
 
دادستان تهران در ارتباط علت احضار ۱۰ سینماگر در چند روز اخیر به دادسرا گفت: احضاری در کار نبوده  و تنها یک اقدام پیشگیرانه بوده است که هنرمندان بدانند دادستانی در خصوص وقوع جرم انذار می‌کند؛ چرا که تبلیغات در ماهواره ممنوع و جرم محسوب می‌شود.
 
 
 
جعفری دولت آبادی با اشاره به استقبال هنرمندان از هشدارهای دادستانی، تصریح کرد: در این رابطه حتی پیشنهاد تشکیل «شورای حل اختلاف ویژه هنرمندان» مطرح و قرار شد این شورا تشکیل شود.
 
 
 
وی در خصوص تشکیل پرونده تخلفات انتخاباتی در آستانه برگزاری دو انتخابات پیش رو در استان تهران نیز گفت: تاکنون هیچ پرونده‌ای با موضوع تخلفات انتخاباتی در دادستانی تهران تشکیل نشده است.
 
 
 
دستگیری باند دو نفره از سربازان ترخیص شده که موبایل و مواد مخدر داخل زندان می‌بردند.