«سعید مموزینی» مسئول اطلاع‌رسانی شعبه 14 حزب دموکراتیک کردستان در گفت‌وگو با پایگاه خبری «خندان» نوشت: تروریست‌های داعش، امروز 17 زن را در شرق موصل سنگسار کردند زیرا این زنان حاضر نشدند با عناصر این گروه تروریستی ازدواج کنند.

داعش 17زن را به علت عدم پذیرش جهاد نکاح ! سنگسار کرد

 

شرق پرس: تکفیری‌های داعش ۱۷ زن را در موصل به دلیل امتناع از پذیرش آنچه که «جهاد نکاح» خوانده می‌شود، سنگسار کردند.
 
 
 
 

 تکفیری‌های داعش، امروز (یکشنبه)، ۱۷ زن را در شهر موصل، به دلیل عدم پذیرش آنچه که آن را «جهاد نکاح» می‌خوانند، سنگسار و به قتل رساندند.

 

«سعید مموزینی» مسئول اطلاع‌رسانی شعبه ۱۴ حزب دموکراتیک کردستان در گفت‌وگو با پایگاه خبری «خندان» نوشت: تروریست‌های داعش، امروز ۱۷ زن را در شرق موصل سنگسار کردند زیرا این زنان حاضر نشدند با عناصر این گروه تروریستی ازدواج کنند.

 

این نخستین بار نیست که داعش، زنان را به دلیل مخالفت با آنچه که جهاد نکاح می‌نامند، قتل عام می‌کند. ۲۶ آذر گذشته وزارت حقوق بشرعراق در بیانیه ای اعلام کرد: «ابوانس اللیبی» از تروریستهای داعش، ۱۵۰ دختر و زن عراقی را که برخی از آنها باردار بودند در فلوجه به علت اینکه حاضر نشدند درجهاد نکاح شرکت کنند به قتل رسانده است .

 

در بیانیه وزارت حقوق بشرعراق آمده است گروه‌های وابسته به داعش قتل عام گسترده‌ای را در فلوجه به راه انداخته و قربانیان را در ۲ قبرستان در محله جولان در منطقه الزغارید دفن کردند./فارس