گردان های داوطلب مردمی در بیانیه پایانی خود که به وسیله فالح الخزعلی نماینده مجلس عراق و از فرماندهان گردان های سید الشهداء (ع) قرائت شد، از آمادگی خود برای ورود به جنگ یمن و ایستادگی در کنار مردم و ارتش این کشور و جنبش انصارالله خبر دادند.

 

iraq- mardomi4

شرق پرس: گردان های داوطلب مردمی عراق روز گذشته در مراسم همبستگی با ملت یمن در ورزشگاه الصناعه بغداد از آمادگی خود برای نبرد در یمن علیه متجاوزان سعودی خبر دادند.

 

 

قدس آنلاین به نقل از پایگاه خبری نهرین نت نوشت: گردان های داوطلب مردمی در بیانیه پایانی خود که به وسیله فالح الخزعلی نماینده مجلس عراق و از فرماندهان گردان های سید الشهداء (ع) قرائت شد، از آمادگی خود برای ورود به جنگ یمن و ایستادگی در کنار مردم و ارتش این کشور و جنبش انصارالله خبر دادند.

 

 

نیروهای داوطلب مردمی در بیانیه خود با محکومیت آل سعود افزودند: ائتلاف آل سعود با صهیونیست ها علیه ملت یمن با هدف حمایت از رژیم صهونیستی انجام می شود.

 

 

این گردان ها همچنین با تمجید از دبیرکل مقاومت اسلامی لبنان و فرماندهی مقاومت توسط ایشان با وی عهد کردند که دستورات وی در مواجهه با تجاوز عربستان علیه یمن را سرلوحه خود قرار دهند.

 

 

 گردان های داوطلب مردمی با اعلان اینکه همه متجاوزان به یمن هدف این نیروها خواهند بود کشورهای عربی خلیج فارس را به شدت مورد انتقاد قرار دادند.

 

 

این گردان ها در پایان با تشکر از رهبر معظم انقلاب اسلامی به دلیل حمایت ایشان از این گردان ها، از آیت الله سیستانی نیز به دلیل صدور فتوای تاریخی جهاد علیه تروریست های تکفیری قدردانی کردند.

 

 

گردان های سید الشهداء، گردان های جند الامام، گردان های سربازان امام علی، گردان های جنبش النجباء، گردان های اباالفضل العباس، گردان های شهید صدر و گردان های الرسالیین از گروه های نظامی حاضر در این اجتماع بودند.