تأخير در واريز، شائبه ‌احتمال قطع يارانه نقدي برخي شهروندان را تقويت مي‌كند، چه اينكه دولت سوم خردادماه گذشته بي‌ سر و صدا قيمت سوخت را پس از چند روز توقف در واريز بنزين سهميه‌اي آزاد كرد.

شائبه قطع یارانه برخی شهروندان در پی ابهام در اعلام زمان پرداخت یارانه خرداد

 

 

 

شرق پرس: سازمان هدفمندی یارانه‌ها تاریخ واریز یارانه نقدی خردادماه را هنوز اعلام نکرده است.
 
 
 
 

طبق روال چند سال گذشته، دولت یارانه‌های نقدی را بیست و دوم هر‌ماه بدون تأخیر واریز می‌کرد، اما در اردیبهشت‌ماه، یارانه‌های نقدی با ۲روز تأخیر در بیست‌وچهارم اردیبهشت‌ماه واریز شد. ۲۲خرداد گذشت و فردا ۲۴خردادماه است و حال این سؤال مطرح است: آیا یارانه نقدی خردادماه تا ساعت ۲۴فردا به‌حساب سرپرستان خانوار واریز خواهد شد؟

 

 

تأخیر در واریز، شائبه ‌احتمال قطع یارانه نقدی برخی شهروندان را تقویت می‌کند، چه اینکه دولت سوم خردادماه گذشته بی‌ سر و صدا قیمت سوخت را پس از چند روز توقف در واریز بنزین سهمیه‌ای آزاد کرد.

 

 

قانون بودجه امسال دولت را موظف به شناسایی اقشار پردرآمد و حذف یارانه نقدی آنها کرده و وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی هم طبق مصوبه هیأت وزیران باید تا آخر خردادماه دستورالعمل شناسایی و قطع یارانه نقدی ثروتمندان را اعلام کند. میزان یارانه نقدی هر نفر همچنان ۴۵هزار و ۵۰۰تومان است و با وجود افزایش قیمت سوخت در‌ماه جاری خبری از احتمال افزایش یارانه نقدی اقشار فقیر و کم درآمد هم مطرح نیست.

 

 

 

همشهری آنلاین