گفتنی است کادر فنی جدید پرسپولیس به بازیکنان اعلام کردند که از این پس هر زمانی که برای تمرین در نظر گرفته شود رأس همان ساعت تمرین آغاز خواهد شد و دیگر به هیچ عنوان تمرین پرسپولیس با تأخیر آغاز نمی‌شود
دستورات اولیه برانکو برای ایجاد نظم در پرسپولیس
 
 
 
شرق پرس: طبق دستور برانکو ایوانکووچ سرمربی جدید تیم فوتبال پرسپولیس که توسط پانادیچ دستیار اول وی به بازیکنان منتقل شده از این پس هیچ کدام از بازیکنان و افراد کنار تیم همانند پزشکان،‌ماساژورها و تدارکات و همچنین بازیکنان و مربیان حق داشتن موبایل در کنار زمین را ندارند تا با این تصمیم از بی‌نظمی‌ها و حاشیه‌های اخیر در تیم پرسپولیس جلوگیری شود.
 

این تصمیم در حالی به بازیکنان پرسپولیس منتقل شده که آنها از این موضوع تعجب کردند اما طبق دستور مربیان این تیم دیگر حق استفاده از موبایل در اختیار بازیکنان نخواهد بود.

 
همچنین طبق درخواست مربیان جدید پرسپولیس افراد کنار این تیم کمتر شده‌اند و دیگر هر کسی اجازه ندارد کنار زمین در زمان تمرین حضور داشته باشد.
 
گفتنی است کادر فنی جدید پرسپولیس به بازیکنان اعلام کردند که از این پس هر زمانی که برای تمرین در نظر گرفته شود رأس همان ساعت تمرین آغاز خواهد شد و دیگر به هیچ عنوان تمرین پرسپولیس با تأخیر آغاز نمی‌شود./فارس