دفتر احمدی نژاد رئیس دولت‌های نهم و دهم با صدور اطلاعیه‌ای درباره انتخابات آینده اعلام کرد: احمدی‌نژاد حامی هیچ یک از نامزدهای انتخابات نیست.

دفتر احمدی نژاد درباره انتخابات آینده اطلاعیه داد

 

 

 
شرق پرس: دفتر محمود احمدی‌نژاد رئیس‌جمهور سابق با صدور اطلاعیه‌ای اعلام کرد: احمدی‌نژاد هیچ نظری در تایید یا حمایت از نامزدها و فهرست‌های انتخاباتی در انتخابات پیش رو نداشته و نخواهد داشت.
 
 
 متن این اطلاعیه به شرح زیر است:
 
 
  
بسم الله الرحمن الرحیم
  
ملت بزرگ و شریف ایران
 
 در پاسخ به مطالبه، مراجعه و پرسش‌های مکرر جمع زیادی از مردم عزیز درباره نظر دکتر احمدی‌نژاد رئیس‌جمهور محترم سابق، نسبت به نامزدهای محترم و فهرست‌های انتخاباتی در انتخابات پیش رو، موارد زیر را به آگاهی عموم می‌رساند:
 
  
۱- ملت فرهیخته، مومن، انقلابی و هوشمند ایران، در طول تاریخ و به ویژه در دوره انقلاب اسلامی، همواره در تشخیص و عمل به وظایف ملی، اسلامی و انقلابی خود، بهترین عملکرد را داشته و درخشان‌ترین کارنامه را از خود برجای گذاشته و به فضل الهی از این پس نیز در تمام رخدادهای آینده چنین خواهد بود.
  
 
۲- ضمن احترام به همه کسانی که برای خدمت صادقانه به ملت شریف ایران اعلام آمادگی کرده‌اند بر این نکته تصریح می‌کند که دکتر احمدی‌نژاد رئیس‌جمهور محترم سابق، هیچ توصیه و نظری مبنی بر تایید یا حمایت از نامزدهای محترم و فهرست‌های انتخاباتی نداشته و نخواهد داشت.
 
  
سعادت، سلامت، عزت و موفقیت همه ملت‌ها و به ویژه ملت شریف و رشید ایران را از خداوند منان مسئلت داریم.
  
 دفتر رئیس دولت‌های نهم و دهم
 
 
 
 
 
 
تسنیم