خبری از بانوان محترم نیست. طبق روال شما یک نفر را انتخاب می‌کنید و مبلغش را دلال محترم می‌گیرد و بعد شما را برای جاری‌ کردن صیغه به جای دیگری معرفی می‌کند که همسر موقتتان را آنجا ملاقات می‌کنید.

 

 

 

شرق پرس: «خیلی بانمکه، حتماً خوشت میاد، فقط یه‌ذره ناز داره». اشتباه نکنید این صحبت مادرم نیست که دختر خانمی را برای خواستگاری به من معرفی می‌کند. آقای «الف» را نمی‌دانم چه‌کاره صدا کنم، ولی می‌توان گفت «دلال صیغه» است.

 

روزنامه وقایع اتفاقیه در ادامه می‌نویسد: از طریق یک سایت به دفتر این دلال صیغه در حوالی خیابان جمالزاده آمدم. آلبوم عکسی به من نشان می‌دهد و به هرکدام که می‌رسم، توضیحات خودش را می‌دهد.

 

هر عکس قیمت خودش را دارد. به او می‌گویم یک قیمت میانگین بده تا یک آمار کلی داشته باشم.

 

پاسخ می‌دهد: از ۴۰ هزار تومان شروع می‌شود تا ۳۰۰ هزار تومان برای هر ساعت.

 

البته موضوع جالب، حق معرفی است که او می‌گیرد: من درصدی کار نمی‌کنم. برای هرکدام از این‌ها‌، دفتر حق‌الزحمه‌ای تعیین کرده از ۱۰ هزار تومان تا ۱۰۰ هزار تومان. مبلغ قابل توجهی است؛

 

به غیر از من چند نفر دیگر هم نشسته‌اند، ولی خبری از بانوان محترم نیست. طبق روال شما یک نفر را انتخاب می‌کنید و مبلغش را دلال محترم می‌گیرد و بعد شما را برای جاری‌ کردن صیغه به جای دیگری معرفی می‌کند که همسر موقتتان را آنجا ملاقات می‌کنید.

 

از آقای «الف» می‌پرسم اگر مدت بیشتری بخواهم، چه مبلغی را باید پرداخت کنم. می‌گوید: آنوقت ماهیانه باید حساب کنید؛ از یک میلیون تومان هست تا پنج میلیون تومان؛ حق دفتر هم از ۵۰۰ هزار تومان تا یک میلیون تومان متغیر است.