علی دایی گفت: فرید كریمی به صورت قانونی بازی می كند و این تصمیم كمیته انضباطی نفی قانون است. آقایان با آیین نامه و قوانینی كه خودشان وضع كردند مقابله می كنند. شاید مسائل غیر فوتبالی هم در این مسئله دخیل باشد.»

علی دایی: مسائل غیر فوتبالی در محرومیت کریمی دخیل است

 

 

شرق پرس: علی دایی سرمربی صبای قم در نشست خبری قبل از بازی با ملوان گفت: «فردا بازی حساسی داریم و سعی می کنیم که برنده شویم. امیدوارم با دست پر زمین را ترک کنیم.»

 

او درباره اینکه چرا فرید کریمی محروم است گفت: «من درباره این مسئله صحبت نمی‌کنم. کلی مدرک داریم که این مسائل ربطی به باشگاه ما پیدا نمی کند و فرید کریمی بر اساس آیین نامه هایی که خودشان دارند باید بازی کند اما نمی دانم چرا برای این بازی مهم چنین دستوری داده اند.

 

وی گفت: فرید کریمی به صورت قانونی بازی می کند و این تصمیم کمیته انضباطی نفی قانون است. آقایان با آیین نامه و قوانینی که خودشان وضع کردند مقابله می کنند. شاید مسائل غیر فوتبالی هم در این مسئله دخیل باشد.»

 

دایی درباره غیبت ۶ بازیکن ملوان در مسابقه با صبای قم گفت: «بازیکنانی که جانشین اصلی ها می شوند خیلی انگیزه دارند. این مسئله خطرناک تر است. ما مقابل بازیکنانی قرار می گیریم که شناختی از آن ها نداریم و ممکن است کارهای عجیب و غریب انجام دهند. البته ما هم دو بازیکن کلیدی خود را نداریم.»

 

 

 

خبرانلاین