غرضی که در انتخابات 7 اسفند توفیقی نداشت گفت: من اعتقاد دارم که چپ‌های رادیکال را شورای نگهبان حذف کرد و مردم هم راست‌های رادیکال را در این انتخابات، حذف کردند.

غرضی: چپ های رادیکال را شورای نگهبان حذف کرد راست های رادیکال را مردم

 

 

شرق پرس: کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری سال ۹۲ در گفتگو با عصر ایران خاطر نشان کرد: در تهران معمولا لیست‌ها رای می‌آورند. در تهران تک اسم‌ها توان رقابت با جریان‌های سیاسی را ندارند. باید به این نکته هم توجه کنیم که این فهرست‌ها حزبی نیستند و لیست جریان‌ها یا افراد هستند.

 

 

محمد غرضی در انتخابات ریاست جمهوی سال ۹۲ و انتخابات مجلس دهم در اسفند ۹۴ کاندیدا شد اما نتوانست نظر مثبت مردم را جلب کند و از رفتن به قوه مجریه و قوه مقننه بازماند.

 

 

وی در مورد واکنش به برچسب‌هایی که به مردم تهران برای این انتخابات توسط یک جریان خاص زده می‌شود گفت: عده‌ای به دلیل اینکه قدرت را از دست داده‌اند عکس العمل تند نشان می‌دهند و به قول عوام این رفتار حاصل سوختن آنهاست.

 

 

غرضی تصریح کرد: بحث‌های مطرح شده در مورد مردم تهران شرم‌آور است و درست نیست مردم انقلابی تهران را اینگونه خطاب کنیم.

 

 

نماینده دوره نخست مجلس شورای اسلامی افزود: من اعتقاد دارم که چپ‌های رادیکال را شورای نگهبان حذف کرد و مردم هم راست‌های رادیکال را در این انتخابات، حذف کردند.

 

 

عضو اولین دوره شورای شهر تهران در مورد دلیل رای نیاوردنش در انتخابات مجلس دهم گفت: در انتخاباتی که سونامی در آن شکل می‌گیرد نمی‌شود شنا و رقابت کرد.

 

 

وی خاطر نشان کرد: من سال‌ها شعار داده‌ام که در ایران چپ‌ها نمی‌توانند دولت نگه‌دارند و راست‌ها نمی‌توانند مردم را نگه دارند. من در این انتخابات حرف‌های مردم را می‌زدم نه این دو جناح را. من نه دوست داشتم در این لیست‌ها باشم و نه آنها از من خواستند در لیست آنها باشم.

 

 

غرضی افزود: بسیاری از مردم به بنده گفتند که تبلیغاتم در انتخابات مجلس همه جاگیر نبوده است. تبلیغات در تهران هزینه دارد و یک بازنشسته مثل من نمی‌تواند تبلیغات گسترده انجام دهد. در تهران باید میلیاردی خرج کرد.

 

 

وزیر نفت در دولت موسوی ادامه داد: در انتخابات ریاست جمهوری می‌گفتند ما به این دلیل به تو رای ندادیم زیرا می‌ترسیدم رقیب روحانی انتخاب شود و حالا هم به این دلیل رای ندادیم که می‌ترسیدیم فهرست طرف مقابل رای بیاورد.

 

 

وزیر پست، تلگراف و تلفن در دولت هاشمی در مورد احتمال حضور مجدد در انتخابات ریاست جمهوری و یا شورای شهر سال ۹۶ گفت: من در دو انتخابات گذشته خود را در معرض رای مردم قرار دادم و فکر نکنم با توجه به نظر مردم دوباره در انتخابات شرکت کنم.

 

 

نماینده دوره اول مجلس در پایان خاطر نشان کرد: اگر کسانی از من دعوت کنند شاید حضور پیدا کنم اما دیگر به صورت شخصی خودم را در معرض رای مردم قرار نخواهم داد.