مهدی چمران رئیس شورای شهر تهران که ساعت ۱۰ صبح امروز در آیین سالگرد رحلت امام(ره) در مسجد انقلاب بجنورد و در جمع مردم ولایتمدار این شهر سخنرانی می کرد، حدود بیست دقیقه پس از شروع سخنرانی به دلیل افت فشار از حال رفت و سریعا به بیمارستان امام رضای بجنورد منتقل شد.

chamran18

 

 

شرق پرس: رئیس شورای اسلامی شهر تهران که به عنوان سخنران محوری سالگرد رحلت امام(ره) در بجنورد سخنرانی می کرد به دلیل افت ناگهانی فشارخون، سخنرانی اش ناتمام و سریعا به بیمارستان انتقال یافت.
 
 
 

مهدی چمران که ساعت ۱۰ صبح امروز در آیین سالگرد رحلت امام(ره) در مسجد انقلاب بجنورد و در جمع مردم ولایتمدار این شهر سخنرانی می کرد، حدود بیست دقیقه پس از شروع سخنرانی به دلیل افت فشار از حال رفت و سریعا به بیمارستان امام رضای بجنورد منتقل شد.

 

حجت الاسلام محمد علی سالاری رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان شمالی که مهدی چمران را در بیمارستان همراهی می کرد در گفت‌وگو با مهر افزود: برای اطمینان از بهبود حال ایشان و برگشت فشار خون به حالت طبیعی، براساس نظر پزشکان، در بیمارستان به ایشان سرم وصل شد که خوشبختانه حال ایشان هم اکنون خوب و رضایت بخش است.

 

حجت الاسلام سالاری اظهار داشت: طبق برنامه آقای چمران ساعت ۲.۵ امروز پنجشنبه بجنورد را به مقصد تهران ترک می کند.

 

به گزارش مهر، حجت الاسلام یعقوبی قائم مقام نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی و امام جمعه بجنورد که در این مراسم حضور داشت، پس از نامساعد شدن حال مهدی چمران سخنران مراسم سالگرد ارتحال امام(ره) در مسجد انقلاب بجنورد شد.