رئیس پلیس راه مازندران یادآور شد: تردد انواع تریلی، کامیون و کامیونت‌ها به‌استثنای حاملان مواد سوختی و فاسدشدنی از ساعت 13 تا 24 روز چهارشنبه 24 و همچنین از ساعت 6 صبح روز پنج‌شنبه 25 تا ساعت 6 روز دوشنبه 29 تیرماه در جاده فیروزکوه و از تهران به قائم‌شهر و بالعکس ممنوع است.

terafik156

 

 

به گزارش شرق پرس رئیس پلیس راه مازندران گفت: محدودیت‌های ترافیکی به‌مناسبت عید فطر در محورهای مازندران «کندوان، هراز و فیروزکوه» اعمال می‌شود.

 

 

جعفر محمدنژاد امروز در گفت‌وگو با  فارس در شهرستان ساری، با اشاره به اعمال محدودیت‌های ترافیکی به‌مناسبت تعطیلات عید فطر در محورهای مواصلاتی مازندران، اظهار کرد: تردد موتورسیکلت طی تعطیلات عید فطر از روز ساعت ۶ صبح روز چهارشنبه ۲۴ تا دوشنبه ۲۹ تیر ماه امسال در تمامی بزرگراه‌ها، آزادراه‌ها و محورهای محور کندوان «کرج ـ چالوس»، هراز، فیروزکوه و بالعکس ممنوع است.

 

وی با بیان اینکه تردد انواع تریلرها، کامیون و کامیونت‌ها از محور کرج ـ چالوس کماکان ممنوع است، افزود: تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۴ روز چهارشنبه ۲۴ تا ساعت یک بامداد پنج‌شنبه ۲۵ تیرماه امسال از مرزن‌آباد به‌سمت کرج ممنوع است و با اعلام مأموران پلیس راه در محل تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۷ روز چهارشنبه ۲۴ تا یک بامداد روز پنج‌شنبه ۲۵ تیرماه امسال از کرج به‌سمت مرزن‌آباد به‌صورت یک‌طرفه است.

 

رئیس پلیس راه مازندران اضافه کرد: تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۰ صبح روز پنج‌شنبه ۲۵ تا ساعت ۳ بامداد جمعه ۲۶ تیرماه امسال از مرزن‌آباد به‌سمت کرج ممنوع است و با اعلام ماموران پلیس راه در محل تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۳:۳۰ روز پنج‌شنبه ۲۵ تا ساعت ۳ بامداد روز جمعه ۲۶ تیر ماه امسال از کرج به‌سمت مرزن‌آباد به‌صورت یک‌طرفه است.

 

این مسئول یادآور شد: تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۲ روز جمعه ۲۶ تا ساعت یک بامداد شنبه ۲۷ تیر ماه امسال از مرزن‌آباد به‌سمت کرج ممنوع است و با اعلام ماموران پلیس راه در محل تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۴:۳۰ روز جمعه ۲۶ تا یک بامداد روز شنبه ۲۷ تیر ماه امسال از کرج به‌سمت مرزن‌آباد به‌صورت یک‌طرفه است.

 

جعفرنژاد افزود: تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۲ روز یک‌شنبه ۲۸ تا ساعت ۳ بامداد دوشنبه ۲۹ تیر ماه امسال از کرج به‌سمت مرزن‌آباد ممنوع است و با اعلام ماموران پلیس راه در محل تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۵ روز یک‌شنبه ۲۸ تا ساعت سه بامداد روز دوشنبه ۲۹ تیر ماه امسال از مرزن‌آباد به سمت کرج به‌صورت یک‌طرفه است.

 

وی خاطرنشان کرد: در صورتی که روز جمعه به‌عنوان عید سعید فطر اعلام شود محدودیت‌های ترافیکی از ساعت ۱۲ روز شنبه ۲۷ تا ساعت ۳ بامداد یک‌شنبه ۲۸ تیر ماه امسال اعمال می‌شود.

 

رئیس پلیس راه مازندران اظهار کرد: انواع تردد تمامی کامیون و کامیونت‌ها به‌استثنای حاملان مواد سوختی و فاسدشدنی از ساعت ۸ روز چهارشنبه ۲۴ تا ساعت ۳ بامداد دوشنبه ۲۹ تیر ماه امسال از محور هراز ممنوع اعلام شده است.

 

جعفرنژاد اضافه کرد: تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۳ روز یک‌شنبه ۲۸ تا ساعت ۳ بامداد روز دوشنبه ۲۹ تیر ماه امسال از رودهن به آمل ممنوع است و با اعلام ماموران پلیس راه در محل تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۵ روز یک‌شنبه ۲۸ تا ساعت ۳ بامداد روز دوشنبه ۲۹ تیرماه امسال از آب اسک به رودهن به‌صورت یک‌طرفه می‌شود.

 

وی یادآور شد: در صورتی که روز جمعه ۲۶ تیرماه امسال به‌عنوان عید سعید فطر اعلام شود، محدودیت‌های ترافیکی از ساعت ۱۳ روز شنبه ۲۷ تا ساعت ۳ بامداد ۲۸ تیرماه امسال اعمال می‌شود.

 

رئیس پلیس راه مازندران یادآور شد: تردد انواع تریلی، کامیون و کامیونت‌ها به‌استثنای حاملان مواد سوختی و فاسدشدنی از ساعت ۱۳ تا ۲۴ روز چهارشنبه ۲۴ و همچنین از ساعت ۶ صبح روز پنج‌شنبه ۲۵ تا ساعت ۶ روز دوشنبه ۲۹ تیرماه امسال از تهران به قائم‌شهر و بالعکس ممنوع است.

 

جعفرنژاد با تاکید بر رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی در محورهای مازندران، خاطرنشان کرد: توصیه ما به تمام رانندگان وسایل نقلیه این است که با رعایت سرعت مطمئنه و پرهیز از عجله و شتاب رانندگی کنند و با همکاری پلیس راه، سلامتی خود و خانواده خود را تضمین کنند.

 

وی در پایان گفت: تلفن مرکز کنترل راه‌های مازندران با شماره‌های ۲۱۸۲۹۳۴ و ۲۱۸۲۹۲۰ با پیش شماره ۰۱۱ به‌صورت شبانه‌روزی آماده پاسخگویی به هم‌وطنان در مورد آخرین وضعیت راه‌های استان است.