محمد هاشمی برادر آیت‌الله هاشمی رفسنجانی گفت: کسانی که امروز به هاشمی حمله می‌کنند نه سابقه انقلابی دارند، نه در جبهه حاضر بودند حتی مخالف امام بودند.

محمد هاشمی: مخالفان هاشمی مخالفان امام(ره) هم بودند

 

 

شرق پرس: محمد هاشمی تحلیلگر و رئیس دفتر رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام با اشاره به فضای انتخاباتی کشور در آستانه انتخابات مجلس و مجلس خبرگان رهبری گفت: رقابت در انتخابات چندان عادلانه نیست.

 

در فهرست اصول‌گرایان افراد شناخته شده و باسابقه‌ای حضور دارند اما در فهرست اصلاح‌طلبان به دلیل رد صلاحیت‌ها افراد کمتر شناخته شده‌ای حضور دارند و این باعث شده است دو فهرست که از نظر وزن سیاسی باهم متفاوت هستند با هم رقابت کنند.

 

رئیس سابق سازمان صداوسیما در مصاحبه با عصر ایران خاطر نشان کرد: سبد رای اصول‌گرایان در انتخابات حدود ۲۰ درصد است و جریان اعتدال و اصلاحات حدود ۴۰ تا ۴۵ درصد ضریب نفوذ اجتماعی دارد.

 

برادر آیت‌الله هاشمی افزود: کسانی که امروز به هاشمی حمله می‌کنند نه سابقه انقلابی دارند، نه در جبهه حاضر بودند حتی مخالف امام بودند. مخالفین هاشمی همیشه می‌گویند او «خاکریز اول» است و برای زدن نظام باید از خاکریز اول یعنی هاشمی عبور کنیم.رئیس سابق صداوسیما ادامه داد: آنها اول هاشمی را می‌زدند تا بتوانند امام را بزنند. هاشمی را می زدند تا رهبری را بزنند.