غلامی مدیر مستعفی شبکه چهار ضمن تأیید نکات کلیدی درباره مجموعه مسائل مرتبط با استعفایش، دلیل کناره گیری از مسئولیتش را حجم فساد موجود در شبکه چهارم سیما عنوان کرد و آنهایی که از کنار رفتنش از مسئولیت خوشحال می شوند، عوامل فساد در این شبکه خواند.

 

 

 

شرق پرس: غلامرضا غلامی، مدیر مستعفی شبکه چهار سیما در حالی پس از دو ماه و نیم از مسئولیتش استعفا داد و رکورد کوتاه ترین دوره مدیریت در صداوسیما را به نام خود ثبت کرد که حرف و حدیث‌های فراوانی درباره حضورش در این مسئولیت وجود دارد؛ حرف و حدیث‌هایی که انتشار خبر استعفای این مدیر توسط تابناک، با پاسخ این مدیر همراه شد.
 
 

غلامی ضمن تأیید نکات کلیدی درباره مجموعه مسائل مرتبط با استعفایش، دلیل کناره گیری از مسئولیتش را حجم فساد موجود در شبکه چهارم سیما عنوان کرد و آنهایی که از کنار رفتنش از مسئولیت خوشحال می شوند، عوامل فساد در این شبکه خواند.

 

با وجود آنکه این مطلب حاوی موارد اتهامی به برخی اشخاص در مجموعه تلویزیون و مشخصاً شبکه چهارم سیماست، اما سایت تابناک در راستای حقوق این مدیر مستعفی، اقدام به انتشار پاسخ وی کرده است.

 

در متن این جوابیه آمده است:

 

۱- نوشته اید در دو ماه اخیر اتفاق مهمی در شبکه چهار سیما روی نداده است.

باید بدانید که حتی تولید ساده ترین برنامه های تلویزیونی، از زمان ایده تا تولید و پخش حداقل ۳ ماه زمان نیاز دارد.

 

۲- نوشته اید تغییر با خرسندی گروهی از همکاران شبکه مواجه شده است.

درست نوشته اید، چون بنده با پرونده های آلوده به فساد مقابله کرده ام و همین دیروز یکی از مدیرانی که مبلغی به ناحق به نام یکی از اقوامش دریافت کرده بود را باید به حساب شبکه بازمی گرداند. لذا قطعا وی اکنون از استعفای بنده خوشحال است.

 

۳- درخواست تخصیص و دریافت اعتبار زیاد را از عیوب دیگر بنده ذکر کرده اید.

باید بدانید اگر یک مدیر بخواهد در سیستم خودش تحول ایجاد کند، باید منابع مالی متناسب با مأموریت شبکه تأمین نماید و در این راه حداکثر تلاش خود را مبذول دارد.

 

۴- از بازنشستگی پیش از موعد یکی از مدیران نوشته اید که آن هم به دلیل فساد مالی اثبات شده ی وی بود.