کوچک‌زاده در جریان بررسی لایحه بیمه شخص ثالث و حوادث ناشی از وسایط نقلیه موتوری تذکری درباره امحای مقادیر زیادی سیب‌زمینی در استان فارس مطرح کرد که علی لاریجانی رئیس مجلس و رئیس جلسه علنی امروز، تذکر وی را وارد ندانست؛ در این هنگام کوچک‌زاده بر تذکر خود در این زمینه اصرار کرد و گفت: بنده از نمایندگی استعفا می‌‌کنم.

 

 

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی استعفا و آن را تقدیم هیئت رئیسه مجلس کرد.
 
شرق پرس: مهدی کوچک‌زاده نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی امروز مجلس از نمایندگی‌اش استعفا و آن را تقدیم هیئت رئیسه مجلس کرد.
 
 
 
براساس این گزارش کوچک‌زاده در جریان بررسی لایحه بیمه شخص ثالث و حوادث ناشی از وسایط نقلیه موتوری تذکری درباره امحای مقادیر زیادی سیب‌زمینی در استان فارس مطرح کرد که علی لاریجانی رئیس مجلس و رئیس جلسه علنی امروز، تذکر وی را وارد ندانست؛ در این هنگام کوچک‌زاده بر تذکر خود در این زمینه اصرار کرد و گفت: بنده از نمایندگی استعفا می‌‌کنم.
 
 
 
متن این استعفا به شرح زیر است:
 
 
 
هیئت رئیسه محترم مجلس شورای اسلامی
 
سلام علیکم
 
بدینوسیله و با استناد مواد ۹۴ و ۹۵ آئین نامه داخلی مجلس شورای اسلامی ایران و با عنایت به اینکه در اثر فشار رفتار ناشی از مدیریت مجلس خود را قادر به انجام وظیفه نمایندگی که در اصل ۶۷ قانون اساسی مندرج شده است نمی بینم استعفای خود را تقدیم می دارم.
 
والسلام علیکم
 
مهدی کوچک زاده
 
 
 
kochakzade-estefa51تسنیم