کارشناس هواشناسی با اذعان به گرمتر شدن هوا در روزهای آینده گفت: با افزایش سرعت وزش باد از بعدازظهر امروز بر روی کشور برای روزهای دوشنبه و سه شنبه در برخی از مناطق جنوب‌غرب و غرب کشور پدیده گرد و غبار و کاهش دید را داریم. همچنین دوشنبه و سه‌شنبه آب‌های دریای‌عمان در سواحل شرقی و جنوب‌شرقی سیستان و بلوچستان مواج خواهد بود.

هواشناسی؛ منتظر روزهای گرمتر باشید

 

 

 

شرق پرس: کارشناس سازمان هواشناسی با اعلام بارش شدید باران در مناطق و استان‌های جنوبی، گفت: در چند روز آینده دمای هوا در اکثر مناطق کشور افزایش تدریجی دما خواهیم داشت.

 

 

 خانم گودرزی در گفتگو با پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی افزود : توفان گرد و خاک همچنان در زابل ادامه دارد.

 

گودرزی اظهار داشت : برای سه روز آینده در ساعات بعد از ظهر و اوایل شب در برخی از مناطق استان‌های کرمان، فارس، هرمزگان و برخی از ارتفاعات زاگرس مرکزی و جنوبی ؛ رگبار، رعد و برق موقتی و وزش باد شدید محلی را داریم و امشب در نیمه جنوبی استان کرمان، شرق فارس و شمال هرمزگان بارش‌ها شدیدتر خواهد بود.

 

کارشناس سازمان هواشناسی افزود: در دو روز آینده، وزش باد شدید و گرد و خاک در شرق کشور ادامه می یابد و امروز در شمال سیستان و بلوچستان منطقه زابل توفان گرد و خاک ادامه دارد.

 

وی گفت: با افزایش سرعت وزش باد از بعدازظهر امروز بر روی کشور برای روزهای دوشنبه و سه شنبه در برخی از مناطق جنوب‌غرب و غرب کشور پدیده گرد و غبار و کاهش دید را داریم. همچنین دوشنبه و سه‌شنبه آب‌های دریای‌عمان در سواحل شرقی و جنوب‌شرقی سیستان و بلوچستان مواج خواهد بود.

 

گودرزی اظهار داشت : به علت شرایط جوی و بارش شدید باران در مناطق مختلف کشور به هموطنان توصیه می‌شود تمهیدات و احتیاط لازم را برای کاهش خسارت احتمالی در هنگام تردد در حاشیه‌های مسیل‌ها و مسیرهای کوهستانی انجام دهند.

 

 

 

 

 

خبرگزاری صداوسیما