رحمانی فضلی در خصوص حواشی تشییع شهدا و توهین به رئیس جمهور و رئیس مجلس گفت: در این مورد نهادی که سخنران مربوطه را دعوت می‌کند٬ مسئولیت را برعهده دارد و حتما از این افراد خواسته می‌شود که بگویند چه اتفاقی افتاده است.

rahmani-vazir19

 

 

 

شرق پرس: وزیر کشور گفت: نهادی که سخنران مربوطه را دعوت می‌کند٬ مسئولیت را برعهده دارد و حتما از این افراد خواسته می‌شود که بگویند چه اتفاقی افتاده است.

 

 

 

رحمانی فضلی در حاشیه جلسه هیات دولت با حضور در جمع خبرنگاران در پاسخ به ایلنا٬ مبنی بر اینکه آیا این موضوع را که ۷۵ درصد مدیران اجرایی دولت از مدیران دولت قبل هستند تایید می‌کنید٬ گفت: این موضوع شایعه است.

 

وزیر کشور در خصوص حواشی تشییع شهدا و توهین به رئیس جمهور و رئیس مجلس گفت: در این مورد نهادی که سخنران مربوطه را دعوت می‌کند٬ مسئولیت را برعهده دارد و حتما از این افراد خواسته می‌شود که بگویند چه اتفاقی افتاده است.

 

رحمانی‌فضلی در پاسخ به این سوال که چرا فقط تجمع‌ موافقان دولت لغو می‌شود٬ گفت: هیچ‌جا چنین چیزی نبوده اصلا در دلیجان دعوتی صورت نگرفته بود٬ که بخواهد لغو شود آمل هم به همین شکل.

 

وی در پاسخ به این که آیا فعالیت کاندیداهای احتمالی مجلس در شبکه‌های اجتماعی از هم اکنون جرم محسوب می‌شود٬ گفت: اگر از الان تبلیغات توسط کاندیداها در هر فضایی باشد٬ حتما تخلف محسوب می‌شود و به عنوان تبلیغات غیر مجاز با آن برخورد خواهد شد.

 

وزیر کشور در مورد تجمع مقابل ورزشگاه تاکید کرد: این مجوز غیرقانونی است و نیروی انتظامی با هر کسی که این تجمع را برگزار کند٬ برخورد خواهد کرد.

 

وی در مورد اعلام موجودیت احزاب و جبهه‌ها گفت: هر تشکلی باید حتما مجوز بگیرد اگر مجوز نگیرند و فعالیتی را در حوزه های سیاسی شروع کنند٬ قطعا غیرقانونی خواهند بود.

 

رحمانی فضلی با بیان اینکه جبهه یکتا مجوز ندارد و هنوز هم تقاضای مجوز نکرده٬ گفت: آنها فعلا اعلام موجودیت کرده‌اند و باید بیایند مجوز بگیرند.