رسانه ملی با بی سلیقگی تمام فوتبال دو تیم سویا و دنیپرو را به دیدار حساس نفت تهران و الاهلی عربستان ترجیح داده و دیدار نماینده کشورمان در عربستان از شبکه ورزش پوشش داده شده است

seda-sima-telvision4

 

 

شرق پرس: با توجه به توهین و رفتار نا مناسب مسئولین عربستان با این دو باشگاه ایرانی که باعث تاخیر چند ساعته در پرواز و انتظار طولانی در فرودگاه و در نهایت انگشت نگاری و چهره نگاری از بازیکنان ایرانی شد ، این بازی برای دوست داران فوتبال و به طور کلی از لحاظ ملی از اهمیت ویژه ای برخوردار است.
 
 
 
 
پس از شکست سنگین پرسپولیس مقابل نماینده عربستان در لیگ قهرمانان آسیا ، تیم نفت تهران امشب ( چهارشنبه ۹۴/۳/۶) در مرحله یک هشتم نهایی به مصاف تیم الاهلی عربستان میرود .
 
 
 
با توجه به توهین و رفتار نا مناسب مسئولین عربستان با این دو باشگاه ایرانی که باعث تاخیر چند ساعته در پرواز و انتظار طولانی در فرودگاه و در نهایت انگشت نگاری و چهره نگاری از بازیکنان ایرانی شد ، این بازی برای دوست داران فوتبال و به طور کلی از لحاظ ملی از اهمیت ویژه ای برخوردار است.
 
 
 
اما رسانه ملی با بی سلیقگی تمام فوتبال دو تیم سویا و دنیپرو را به این دیدار ترجیح داده و دیدار نماینده کشورمان در عربستان از شبکه ورزش پوشش داده شده است./پارسینه