سازمان صداوسیما هم از این قاعده مستثنی نیست و با راه‌اندازی کانال‌های «اخبار صداوسیما»، «شبکه خبر» و ... در جهت گسترش ارتباطات خود با اهالی رسانه و مخاطبان تلاش می‌کند.

وقتی صداوسیما هم تلگرامی شد

 

 

شرق پرس: بخش‌های مختلف سازمان صداوسیما از طریق راه‌اندازی کانال‌های خبری در تلگرام، سعی در استفاده حداکثری از فضاهای رسانه‌ای برای تعامل با مخاطبانش را دارند.

 

 

 این روزها بسیاری از سازمان‌های رسمی و نهادهای دولتی، برای معرفی بیشتر فعالیت‌هایشان، به استفاده از برنامه ارتباطی تلگرام روی آورده‌اند و از این طریق سعی در افزایش تعاملاتشان با مخاطبان دارند.

 

سازمان صداوسیما هم از این قاعده مستثنی نیست و با راه‌اندازی کانال‌های «اخبار صداوسیما»، «شبکه خبر» و … در جهت گسترش ارتباطات خود با اهالی رسانه و مخاطبان تلاش می‌کند.

 

روز گذشته شبکه‌های تلویزیونی در قالب زیرنویس از راه‌اندازی کانال معاونت سیما در تلگرام خبر دادند؛ کانالی که با عضویت در آن می‌توان در جریان جدیدترین خبرها در حوزه تولید و پخش برنامه‌های تلویزیونی قرار گرفت.

 

اما اعلام راه‌اندازی کانال رسمی معاونت سیما توسط تلویزیون آن هم در شرایطی که عده‌ای مدتی است تلاش می‌کنند تا این شبکه اجتماعی هرچه زودتر فیلتر شود و جلسه کمیته تعیین مصادیق محتوای مجرمانه برای بررسی فیلترینگ تلگرام هم امروز برگزار می‌شود، نکته‌ای قابل توجه است./ایسنا