مهدی هاشمی فعال اصولگرا گفت: ؛ آن چیزی که موجب تغییر اقبال مردم به جریان اصلاح طلبان شد، عملکرد اصولگرایان در مجلس و دولت است. مردم یک بار دیگر به غیراصولگرایان فرصت دادند تا خودشان را نشان دهند

 

 

 

شرق پرس: سیدمهدی هاشمی فعال سیاسی اصولگرا و رییس کمیسیون عمران مجلس نهم داشت: به عقیده بنده لیست ائتلاف اصولگرایان نتوانست همه سلایق و تخصص‌ها را در خود جای دهد اما لیست غیراصولگرایان این نقص را نداشت. بنده لیست ائتلاف اصولگرایان را به هیچ وجه قبول نداشته و ندارم. سربسته بگویم این لیست کارشناسی و منطقی تهیه نشد.

 

وی افزود؛ آن چیزی که موجب تغییر اقبال مردم به جریان اصلاح طلبان شد، عملکرد اصولگرایان در مجلس و دولت است. مردم یک بار دیگر به غیراصولگرایان فرصت دادند تا خودشان را نشان دهند. اگر از این فرصت به خوبی استفاده کردند باز مردم این فرصت را برای‌شان تمدید خواهند کرد اما اگر از این فرصت به درستی استفاده نکردند این فرصت از آنان گرفته می‌شود.

 

هاشمی گفت: مردم با هیچ فرد و جریانی عهد اخوت نبسته‌اند. مردم دوست ندارند امانت‌شان را به دست فرد یا افرادی بسپارند که امانت‌دار نباشند و بلکه بدتر، در امانت خیانت کنند.

 

 

این فعال اصولگرا اظهار داشت: مردم به کارگزاران و مسئولانی که خدمت کردند، چه در دوره طاغوت و چه در دوره جمهوری اسلامی، احترام می‌گذارند. مردم برای مسئولانی که خیانت‌کارند ارزشی قائل نیستند.

 

وی در پایان گفت: آقای هاشمی رفسنجانی روزگاری رییس مجلس، رییس جمهور، رییس مجمع تشخیص و خبرگان بوده است. گاهی اقبال عمومی بیشتر بوده و گاهی کمتر شده. ایشان در دایره انقلاب است ولی آقای منتظری از دایره انقلاب خارج شد و حذف شد. مردم با هیچ کس عهد اخوت نبسته‌اند. مردم عملکرد بنی‌صدر، بازرگان، رجایی، هاشمی رفسنجانی، خاتمی، احمدی‌ نژاد و روحانی را دیده‌اند. /ایسنا