از نظر داریوش ارجمند، رفتار «مختار» رفتار شیعه نیست و زمان 12 ساله و بودجه 66 میلیاردی این سریال به صرفه نبوده است. ارجمند همچنین نحوه کشته‌شدن مختار در این سریال را دروغ خواند.

 

 

شرق پرس: داریوش ارجمند بازیگر نقش‌هایی همچون مالک اشتر و حضرت عبدالعظیم الحسنی (ع) در ساخته‌های داوود میرباقری، انتقادات تندی نسبت به سریال «مختارنامه» وارد کرد.

 

ارجمند در بخشی از صحبت‌های تازه‌اش در دیدار با آیت‌الله نورمفیدی، نماینده ولی فقیه در استان گلستان گفته است علاقه‌ای به بازی در سریال «مختارنامه» نداشته: «اصلاً دوست نداشتم در سریال مختارنامه بازی کنم، با دلیل و منطق به شما می‌گویم که سریال مختارنامه ایراد بسیار زیادی داشت و ساخت چنین سریالی به صرفه نبود.»

 

او در ادامه گفت: «من رفتار مختار را رفتار شیعه نمی‌دانم زیرا او که خود را مدعی رهروی از امام علی (ع) می‌دانست، نباید قاتلان امام حسین (ع) و یارانش را به آن شکل مجازات می‌کرد، زیرا شما می‌دانید که رفتار امام علی (ع) با ضاربش چقدر منصفانه بود.»

 

به گزارش ایسنا از نظر داریوش ارجمند، رفتار «مختار» رفتار شیعه نیست و زمان ۱۲ ساله و بودجه ۶۶ میلیاردی این سریال به صرفه نبوده است. ارجمند همچنین نحوه کشته‌شدن مختار در این سریال را دروغ خواند.