سردار اشتری فرمانده نیروی انتظامی تمهیدات انجام شده برای چهارشنبه پایان سال را تشریح کرد.

 

 

 
 
شرق پرس: سردار حسین اشتری در حاشیه یازدهمین همایش سراسری راهبر ناجا با اشاره به برنامه‌های پلیس برای ایام نوروز و چهارشنبه آخر سال اظهار داشت: طبق برنامه‌ریزی‌های انجام شده مقرر شده است ۷ قرارگاه مبارزه با سرقت، راهنمایی و رانندگی، مسائل امنیتی و… در قرارگاه نوروزی فعالیت کرده و علاوه بر کنترل سفرهای نوروزی تامین امنیت شهرها و مبارزه با سرقت را پیگیری کنند.
 
 
 
وی با اشاره به تمهیدات پلیس برای چهارشنبه پایان سال با توصیه به خانواده‌ها از آنها خواست تا فرزندان خود را بیش از پیش کنترل کرده تا خدای ناکرده دچار سانحه تلخی در چهارشنبه پایانی سال نشوند.
 
 
 
* اولتیماتوم فرمانده ناجا به تولیدکنندگان و توزیع‌کنندگان مواد محترقه
 
سردار اشتری افزود: افرادی که اقدام به توزیع مواد محترقه پرخطر برای شب چهارشنبه پایانی سال می‌کنند، باید بدانند که قطعا ماموران پلیس با هماهنگی دستگاه قضایی به شدت با آنها برخورد خواهد کرد.
 
 
 
* توقیف خودروهای مزاحم در چهارشنبه سوری تا پایان تعطیلات نوروز
 
وی در ادامه افزود: همچنین خودروهایی که برای شهروندان ایجاد مزاحمت کرده و با انسداد مسیر موجبات سلب آسایش مردم را فراهم کنند، با دستور مقام قضایی توقیف شده و تا پس از تعطیلات نوروز در پارکینگ خواهند ماند.
 
 
 
سردار اشتری در پایان با ابراز امیدواری نسبت به طی شدن روزهای پایانی سال بدون هرگونه حادثه دلخراش برای خانواده‌ها از آمادگی کامل پلیس برای تامین امنیت شهرها و محلات مختلف در ایام نوروز خبر داد و با تاکید بر افزایش گشت‌های پلیس در این ایام از مردم خواست تا هر حرکت مشکوک را از طریق سامانه ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند./تسنیم