مظاهری گفت: نرخ بالای سرطان در مناطق شمال ایران در مقایسه با مناطق کویری می‌تواند به علت تولید بالای پسماندها باشد، که موجب آلودگی آب، خاک و هوا می‌شود.

چرا آمار سرطان در مناطق شمالی ایران بالاست؟

 

 

شرق پرس: معاون آموزش و پژوهش سازمان محیط زیست گفت: نرخ بالای سرطان در مناطق شمال ایران در مقایسه با مناطق کویری می‌تواند به علت تولید بالای پسماندها باشد، که موجب آلودگی آب، خاک و هوا می‌شود.

 

 

مهناز مظاهری در گفت‌و‌گو با تسنیم اظهار داشت: مشکلات محیط زیستی زندگی تمام مردم را تحت تأثیر قرار می‌دهد بنابراین آن را تنها نباید مسئله سازمان حفاظت محیط زیست بدانیم.

 

وی افزود: امیدوارم با احیاء زیستگاه‌های آبی همچون زاینده‌رود، هامون و پریشان بخشی از چالش‌های زیست‌محیطی کشور را سامان دهیم.

 

معاون آموزش و پژوهش سازمان حفاظت محیط زیست گفت: نرخ بالای سرطان در مناطق شمال ایران در مقایسه با مناطق کویری می‌تواند به علت تولید بالای پسماندها باشد، که موجب آلودگی آب، خاک و هوا می‌شود.

 

معاون آموزش و پژوهش سازمان حفاظت محیط زیست گفت: سازمان حفاظت محیط زیست فقط یک سازمان تسهیل‌گر برای سمن‌های مردم نهاد به حساب می‌آید و باید با همکاری و مشارکت مردم در حفظ محیط زیست بکوشیم.