این شایعه عجیب بعد از چند دقیقه فاش شد و اینکه سپاهان به مقام قهرمانی رسیده است بعد از این مسئله جمعیت کثیری از تماشاگران تراکتورسازی تبریز به وسط چمن ورزشگاه هجوم بردند که مأموران تلاش کردند آنها را کنترل کنند.

tabriz-varzeshgah1

 

 

شرق پرس: به بازیکنان و نیمکت‌نشینان تیم فوتبال تراکتورسازی گفته شد که سپاهان در اصفهان مقابل سایپا متوقف شده و آنها قهرمان شدند.

 

 

 فارس نوشت:  در حالی که پس از پایان سوت مسابقات هفته سی‌ام همه متوجه شدند که سپاهان به مقام قهرمانی رسیده اما در تبریز در کمال تعجب بازیکنان و کادر فنی این تیم جشن قهرمانی گرفتند مسئله‌ای که باعث حیرت اهالی فوتبال شد. در نهایت مشخص شد که در تبریز شایعه شده بازی دو تیم سپاهان و سایپا در اصفهان با نتیجه تساوی ۲ بر ۲ به پایان رسیده و بازیکنان و حتی نیمکت‌نشینان مربیان تیم تراکتورسازی به تصور اینکه قهرمان شده‌اند در پایان مسابقه جشن قهرمانی گرفتند.

 

* این شایعه عجیب بعد از چند دقیقه فاش شد و اینکه سپاهان به مقام قهرمانی رسیده است بعد از این مسئله جمعیت کثیری از تماشاگران به وسط چمن ورزشگاه هجوم بردند که مأموران تلاش کردند آنها را کنترل کنند.

 

* شماری از تماشاگران در تبریز مصدوم و مجروح شدند که آنها را به بیرون ورزشگاه هدایت کردند.

 

 

* اضافه می شود در پایان آخرین بازیهای لیگ برتر فوتبال تیم سپاهان اصفهان با برتری ۲ بر صفر برابر سایپا در صورتیکه تراکتورسازی برابر نفت تهران مساوی کرده بود به عنوان قهرمان این فصل لیگ برتر شناخته شد.