ساختمان کشتارگاه سابق ساری بعد از تعمیرات اساسی و پایان یافتن مراحل بازسازی و محوطه سازی در اختیار واحد موتوری ( ماشین آلات ) سازمان مدیریت پسماند شهرداری ساری قرار خواهد گرفت.

 

 

به گزارش شرق پرس به نقل از  روابط عمومی سازمان مدیریت پسماند شهرداری ساری ؛ هومن عباسی کارشناس فنی این سازمان در گفتگویی در خصوص تعمیرات ساختمان کشتارگاه سابق اظهار داشت : بازسازی ساختمان کشتارگاه سابق واقع در خیابان ارم که بخشی از آن در اختیار سازمان مدیریت پسماند شهرداری می باشد در حال انجام است.

 

 

کارشناس فنی سازمان مدیریت پسماند شهرداری ساری بیان کرد :حدود یک ماه از آغاز به کار تعمیرات ساختمان کشتارگاه سابق میگذرد امیدواریم با پیگیری های انجام شده توسط مدیر عامل و با کمک شهردار محترم در آینده نچندان دور شاهد بهره برداری از این مرکز باشیم .

 

 

وی افزود : ساختمان کشتارگاه سابق بعد از تعمیرات اساسی و پایان یافتن مراحل بازسازی و محوطه سازی در اختیار واحد موتوری ( ماشین آلات ) سازمان مدیریت پسماند شهرداری ساری قرار خواهد گرفت.

 

عباسی در پایان گفت : همچنین جهت بازسازی و محوطه سازی این مجموعه در نظر است از لوازم بازیافتی قابل استفاده مجدد دوست دار طبیعت به صورت گسترده استفاده گردد.

 

 

pasmand15

 

pasmand16