گرزین با بیان اینکه در مرکز نگهداری و مداوای قاجارخیل، سازمان فنی‌و حرفه‌ای مازندران حضور مناسبی دارد، تصریح‌ کرد: این مرکز را برای آموزش در پنج رشته آموزشی تجهیز و 60 میلیون تومان تجهیزات در این مرکز مستقر کردیم.

 

 

مدیرکل فنی و حرفه‌ای مازندران با اشاره به آموزش ۳۲۱ نفر در مرکز نگهداری و درمان معتادان قاجارخیل ساری، گفت: ۱۰ هزار و ۴۰۰ نفر ساعت، آموزش ارائه شده است.

 

به گزارش شرق پرس، رضا گرزین در یازدهمین جلسه هماهنگی مبارزه با مواد مخدر در سالن شماره یک استانداری مازندران، اظهار داشت: خدماتی که به جامعه هدف ارائه می‌کنیم باید بی‌منت باشد.

 

وی با اشاره به اینکه در دوره‌ای کرامت انسانی خدشه‌دار شد، افزود: در پاکسازی مناطق آلوده، کرامت سایر افراد ساکن در این محلات باید حفظ شود.

 

گرزین با بیان اینکه در مرکز نگهداری و مداوای قاجارخیل، سازمان فنی‌و حرفه‌ای مازندران حضور مناسبی دارد، تصریح‌ کرد: این مرکز را برای آموزش در پنج رشته آموزشی تجهیز و ۶۰ میلیون تومان تجهیزات در این مرکز مستقر کردیم.

 

وی با اشاره به آموزش ۳۲۱ نفر در این مرکز، ادامه‌ داد: ۱۰ هزار و ۴۰۰ نفر ساعت، آموزش ارائه شده است.

 

گرزین با بیان اینکه فنی‌و‌حرفه‌ای کشور، آموزش‌های بازار محور را در دست اجرا دارد، متذکر شد: در استان هم آمادگی داریم این سیاست کشوری را در مرکز قاجارخیل نهادینه کنیم و آموزش‌هایی که ارائه می‌شود منجر به تولید، بازاریابی فروش شود و مرکز به اقتصاد خود کمک کند.

 

این مسئول خاطرنشان‌کرد: آمادگی داریم در مرکز قاجارخیل در رشته طراحی دوخت، این طرح را شروع کنیم.

 

مدیرکل کمیته امداد مازندران نیز گفت: در مناطق نوبنیاد، ترک‌محله و کوی غفاری در شهرستان ساری ۴۰۰ خانوار زیرپوشش حمایت‌های کمیته امداد مازندران قرار دارند.

 

تیمور طهماسب‌پور با اشاره به ارائه آموزش‌های پیشگیرانه درباره اعتیاد در این محلات، گفت: برای همه کلاس‌های آموزش‌های ارائه شده در این محلات، آموزش پیوند پیشگیری از اعتیاد هم داریم.

 

 

فارس