هواشناسی مازندرا اعلام کرد بیشترین میزان بارندگی 24 ساعت گذشته با 27 و 9 دهم میلی متر در گلوگاه به عنوان شرقی ترین نقطه استان و کم ترین میزان هم با دو دهم میلی متر در سیاه بیشه واقع در غرب مازندران ثبت شد.

havashenasi1974

 

 

به گزارش شرق پرس بر اساس این پیش بینی، هوای استان فردا پنجشنبه نیمه ابری در بعضی ساعات با رشد ابر همراه با رگبار پراکنده است که این وضعیت روز جمعه و شنبه نیز ادامه خواهد یافت.

 

 

طبق پیش بینی هواشناسی استان مازندران, یکشنبه هفته آینده هوای مازندران صاف تا نیمه ابری پیش بینی شده که از اواخر دوشنبه شب با افزایش ابر ، وزش باد و در غرب استان با احتمال رگبار پراکنده همراه می شود.

 

روز سه شنبه هفته آینده هم شهروندان مازندران و گردشگران شاهد هوای نیمه ابری تا ابری همراه با بارش پراکنده و وزش باد خواهند بود.

 

امروز نیز هوای مازندران نیمه ابری تا ابری همراه با بارش پراکنده باران و وزش باد پیش بینی شده و دمای آن در گرم ترین ساعات در ساری مرکز استان به ۲۸ و خنک ترین ساعات به ۲۲ درجه سانتی گراد بالای صفر خواهد رسید.

 

دمای هوای ساری در سایر روزهای هفته جاری و هفته آینده نیز در گرم ترین زمان بین ۲۷ تا ۲۹ درجه سانتی گراد در نوسان خواهد بود.

 

جدول میزان بارندگی ایستگاه های باران سنجی هواشناسی مازندران نیز نشان می دهد که دیروز تمامی مناطق استان به استثنای بلده در شهرستان نور شاهد بارندگی بودند.

 

بیشترین میزان بارندگی ۲۴ ساعت گذشته با ۲۷ و ۹ دهم میلی متر در گلوگاه به عنوان شرقی ترین نقطه استان و کم ترین میزان هم با دو دهم میلی متر در سیاه بیشه واقع در غرب مازندران ثبت شد./ایرنا