این فعال اصلاح درباره حضور سید حسن در مجلس خبرگان گفت: دراين ميان چهره اي چون سيد حسن خميني مي تواند در انتخابات پيش رو خبرگان رهبري يکي از گزينه هايي باشد که هم به لحاظ فقهي و محبوبيت اجتماعي و مقبوليت ميان جريان هاي سياسي مخالف باهم مورد توجه جامعه ايران بويژه جوانان قرار گيرد.

اصلاح طلبان در پی حضور سید حسن در مجلس خبرگان

 

شرق پرس: محمد جواد حق شناس عضو شورای مرکزی حزب اعتماد ملی در گفتگو با آریا ضمن یادآوری موضوع کهولت سن اعضای مجلس خبرگان گفت: حضور چهره های جوانتر و با توانایی علمی ،سیاسی و مقبول تر میان آحاد جامعه به ویژه رای دهندگان جوان می تواند فرصت مناسبی را برای مجلس خبرگان فراهم آورد. این مجلس تجدید قوا و حضور نمایندگانی با میانگین سنی مناسب تر برای تصمیم سازی و تصمیم گیری و برای انجام بهینه وظایفی سنگینی که براساس قانون اساسی بردوش آنها استوار است فراهم گردد.

 

دراین میان چهره ای چون سید حسن خمینی می تواند در انتخابات پیش رو خبرگان رهبری یکی از گزینه هایی باشد که هم به لحاظ فقهی و محبوبیت اجتماعی و مقبولیت میان جریان های سیاسی مخالف باهم مورد توجه جامعه ایران بویژه جوانان قرار گیرد که این به نفع مجلس است و می تواند موجب افزایش تعداد آرای عمومی در این انتخابات گردد.