این اقدام برای استخدام و تامین نیروی انسانی مورد نیاز در بیمارستان‌های جدیدالتاسیس و توسعه‌یافته امام خمینی (ره) آمل، آیت‌الله طالقانی چالوس و مرکز آموزشی و تحقیقاتی حضرت فاطمه‌زهرا (س) ساری است.

اطلاعیه دانشگاه علوم پزشکی مازندران جهت استخدام در بیمارستانهای استان

 

 

 

به گزارش شرق پرس داوطلبان شرکت در آزمون استخدام پیمانی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی مازندران می‌توانند تا پایان اردیبهشت امسال برای شرکت در این آزمون نام‌نویسی کنند.

 

 

 

دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی مازندران در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: فرصت ثبت‌نام آزمون استخدام پیمانی این دانشگاه تا پایان اردیبهشت امسال است.

 

 

این اقدام برای تامین نیروی انسانی مورد نیاز در بیمارستان‌های جدیدالتاسیس و توسعه‌یافته امام خمینی (ره) آمل، آیت‌الله طالقانی چالوس و مرکز آموزشی و تحقیقاتی حضرت فاطمه‌زهرا (س) ساری است.

 

 

بر اساس بند ب ماده ۲۰ قانون برنامه پنجم توسعه اقتصادی اجتماعی و فرهنگی کشور از محل مجوز شماره ۵۸۵/ ۲۰۹/ د مورخ ۸/۲/۱۳۹۴ معاونت توسعه مدیریت و منابع وزارت متبوع تعداد ۴۶۸ نفر از افراد واجد شرایط از طریق امتحان کتبی عمومی و تخصصی پس از طی مراحل گزینش به صورت پیمانی استخدام می‌شوند.

 

 

متقاضیان برای دریافت اطلاعات بیشتر به سایت اطلاع‌رسانی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی مازندران به آدرس اینترنتی http://www.mazums.ac.ir مراجعه کنند.

 

 

همچنین متقاضیان واجد شرایط ملزم هستند تا تاریخ سوم خرداد ۹۴ نسبت به ثبت‌نام الکترونیکی در این سایت اقدام کنند.

 

 

 

فارس