قاضی پور در واکنش به حاشیه های انتشار فیلم جنجالی خود گفت: آقای علیخانی آدم شوخ طبعی است و اگر سخنان حد داشته باشد، حاضرم حد آن را بخورم چراکه نمی‌خواهم کار غیرقانونی انجام دهم .

 

شرق پرس: نادر قاضی‌پور در مورد نحوه انتشار فیلمی از وی در فضای مجازی که موجب انتقادات بسیاری شده است، گفت:

 

* این فیلم در محلفلی دوستانه و قبل از انتخابات است. عده‌ای با برخی از عناصر کوموله و پژاک عکس انداخته بودند که من در آن نشست در مورد آنها سخن گفتم و جواب آنها را دادم.

 

* منتشرکنندگان این فیلم ابتدا و انتهای سخنان وی را حذف کرده‌اند

 

*{در مورد آن ۶۰۰ اسیری که عراقی هم نبودند کشته شدند} در عملیاتی که ما انجام دادیم بسیاری از بچه های ما در آن محور شهید شدند. در آن فیلم من ترکی صحبت می کنم که به فارسی ترجمه کردن آن موجب بروز برخی شائبه ها شده است.

 

* من نمی‌توانم منکر این بشوم که آن کار را انجام نداده‌ام اما اینکه گفته شود آنها اسیر بوده‌اند درست نیست چرا که ما در عملیات بودیم و پس از عملیات بسیاری از آنها روی زمین افتاده بودند.

 

* آقای علیخانی از دوستان سابق بنده بوده و ما با یکدیگر مزاح می‌کنیم. من بابت این حرف‌هایی که زدم از جناب علیخانی دلجویی کرده ام و این آمادگی را دارم که اگر خلافی مرتکب شده‌ام دادگاهی شوم.ما تابع قانون هستیم.

 

* آقای علیخانی آدم شوخ طبعی است و اگر سخنان حد داشته باشد، حاضرم حد آن را بخورم چراکه نمی‌خواهم کار غیرقانونی انجام دهم .

 

*{در مورد اینکه اظهاراتش موجب شده برخی مطالب در مورد نمایندگان سابق زن این حوزه در جامعه مطرح شود} افرادی همچون خانم امانی در این دوره از انتخابات اصلا حضور نداشته اند و منظور من هم تمام خانم‌ها نبوده است. در این دوره از انتخابات دو زن از شهر ما در انتخابات حضور یافته بودند که می‌توانید از آنها نظر من در مورد خانم‌ها را جویا شوید.

 

* همین الان اگر مجدد انتخابات برگزار شود من دو برابر رای خواهم آورد.

 

*{راه افتادن کمپینی برای رد اعتبارنامه ‌اش در مجلس دهم } من هیچ مشکلی در بحث تائید اعتبار نامه نخواهم داشت و اگر هم موردی پیش بیاید آنها باید مطالب مورد نظر خود را مطرح کنند تا براساس آن بتوانم پاسخ درست بدهم . من از خودم دفاع خواهم کرد و مشکلی در تائید اعتبارنامه ها نخواهیم داشت.

 

*{ در مورد شکایت فراکسیون زنان} من در این ارتباط خبری نشنیده ام و اگر چنین مسئله‌ای وجود داشته باشد، پاسخ مربوطه را خواهم داد.

 

 

 

 

خبرانلاین