کره شمالی سریال‌ها و فیلم‌های خارجی را برای جامعه 24 میلیونی خود ممنوع اعلام کرده است. افرادی که اقدام به قاچاق این محصولات رسانه‌ای کنند ممکن است به اعدام محکوم شوند و بینندگان این فیلم‌ها نیز ممکن است با زندان و یا کار اجباری مواجه شوند.

 

 

شرق پرس: به گزارش سازمان اطلاعات  ملی کره جنوبی, کره شمالی نزدیک به ۱۰ مقام وابسته به حزب کیم جونگ اون را به جرم مشاهده سریال‌های کره جنوبی به قتل رسانده است.

 

خبرگزاری یونهاپ کره جنوبی اعلام کرد هک این مقامات جرم‌های دیگری مانند دریافت رشوه و فساد اخلاقی نیز داشته و به جانگ سانگ تائک، شوهر عمه رهبر کره شمالی که اخیرا اعدام شده است نزدیک بوده‌اند.

 

تسنیم به نقل از ایندیپندنت نوشت: رسانه در کره شمالی به شدت در کنترل دولت قرار دارد و دسترسی به اینترنت به شدت محدود است اما با اینحال سریال و فیلم‌های خارجی در این کشور شهرت بسیاری یافته‌اند.

 

کره شمالی سریال‌ها و فیلم‌های خارجی را برای جامعه ۲۴ میلیونی خود ممنوع اعلام کرده است. افرادی که اقدام به قاچاق این محصولات رسانه‌ای کنند ممکن است به اعدام محکوم شوند و بینندگان این فیلم‌ها نیز ممکن است با زندان و یا کار اجباری مواجه شوند.