جواد منصوری را معمولا بعنوانیک دیپلمات می شناسند اما او یک ویژگی دیگر هم دارد؛ اولین فرمانده سپاه. وی در مصاحبه اخیر خود رئیس دولتهای سالهای اخیر را از تیغ انتقاد های خود گذراند.

javad mansori5

 

شرق پرس: جواد منصوری اولین فرمانده سپاه تبدیل به یک منتقد تمام عیار شد و در سخنان خود راست و چپ را به باد انتقاد گرفت. او در مصاحبه با نامه نیوز حرف‌هایی تند علیه برخی از اشخاص زده است.

 

 

 

خلاصه ای از  برخی نکات این مصاحبه به شرح زیر است:

 

 

هاشمی رفسنجانی اولویت اولش دنیاست بعد آخرت٬ اما رهبری اولویتش آخرت است و بعد دنیا. برای هاشمی تجمل، فرش ابریشم و امثال این‌ها مهم است.

 
 

من محمود احمدی‌نژاد را برای کشور خطرناک می‌بینم، او عنصر صالحی نیست و به مهره‌های اطرافش مشکوک هستم.

 

 

سال ۱۳۸۴ تنها ۱۵ روز بعد اینکه احمدی‌نژاد، رئیس جمهور شد٬ گفتم که کلاه بزرگی سر مملکت رفت و حواستان جمع باشد.

 

 

سال ۱۳۸۸ نیز به حسین شریعتمداری گفتم نگذارید احمدی‌نژاد دوباره رئیس جمهور شود.

 

 

احمدی‌نژاد از نظر فکری هم انسجام ندارد و خودش نیست و دیگران او را اداره می‌کنند، او اصیل نبود. ضرباتی که او به کشور زده است بعید می‌دانم به این زودی‌ها جبران شود.

 

 

محمد خاتمی اصلا به روحانیت نمی‌خورد. روحانیت راست می‌گوید و حرف‌هایش مبنای فقهی دارد وقتی او می‌گوید من بین دین و آزادی، آزادی را انتخاب می‌کنم این مبنای دینی دارد؟

 

 

مهدی کروبی را احمد خمینی به انقلاب آورد. وگرنه کروبی هیچ چیز ندارد. من با کروبی در زندان زندگی کردم. به او بگویید نظراتش را در یک صفحه بنویسید، اگر توانست. بروید امتحان کنید.

 

 

روزی که حسن روحانی شعار ۱۰۰ روز را مطرح کرد فهمیدم اینکاره نیست. به نظر می‌رسد که او موفق نخواهد بود. نه در اقتصاد، نه درسیاست و نه در فرهنگ.