در مراسم واگذاری این منزل مسکونی که در فرمانداری بهشهر برگزار شد، فرزندان عبدالرسول شامانی منزل 385 متری واقع در چهار راه گرگان بهشهر را توسعه فعالیت های دانشکده پرستاری، به این مرکز آموزشی واگذار کردند.

خیر بهشهری یک دستگاه منزل مسکونی خود را با ارزش بیش از ۱۰ میلیارد ریال به دانشکده پرستاری بهشهر واگذار کرد.

vaghfbehshar

به گزارش شرق پرس, به نقل از روابط عمومی فرمانداری بهشهر، در مراسم واگذاری این منزل مسکونی که در فرمانداری بهشهر برگزار شد، فرزندان عبدالرسول شامانی منزل ۳۸۵ متری واقع در چهار راه گرگان بهشهر را توسعه فعالیت های دانشکده پرستاری، به این مرکز آموزشی واگذار کردند.

فرماندار بهشهر در این مراسم با تقدیر از این اقدام ارزشمند گفت: توسعه فرهنگ وقف توسط خیرین از جمله راهکارهای رفع مشکلات مربوط به کمبود فضاهای آموزشی و بهداشتی در شهرستان است.

محمدتقی نورزاد افزود: خیران بهشهری در سال های اخیر توانسته اند این کمبودها را به خصوص در بخش درمان و سلامت جبران کرده و قدم بسیار موثری برای رساندن شاخص سلامت و بهداشت به میزان استاندارد بردارند.

وی به فعالیت دانشکده پرستاری بهشهر اشاره کرد و گفت: این واحد آموزشی که فعالیت خود را از نیمه دوم سال ۹۲ آغاز کرد برای فراهم کردن بخش های گوناگون مانند آزمایشگاه و کلاس های درس، نیازمند فضای بیشتری است که استفاده از توان خیرین می تواند رسیدن به این اهداف را آسان تر کند.

در پایان قرارداد واگذار منزل مسکونی توسط فرماندار، فرزندان مرحوم شامانی رئیس دانشکده پرستاری، شهردار و عضو شورای اسلامی شهر بهشهر و متعمدین بهشهری امضا شد.