واحدی از تشکیل کانون بازنشستگان فرمانداری ساری خبر داد و گفت: ساماندهی بازنشستگان فرمانداری ساری در دستور کار قرار دارد.

 

 

فرماندار ساری با تاکید بر تکریم بازنشستگان استان، گفت: کانون بازنشستگان مرکز مازندران در ساری ایجاد شد.

 

به گزارش شرق پرس، جواد واحدی امروز در همایش تکریم از بازنشستگان شهرستان ساری، با اشاره به تجربیات کاری بازنشستگان در وزارت کشور، اظهار کرد: باید از تجربیات این قشر در عرصه مدیریت استفاده کنیم.

 

وی با بیان اینکه تکریم بازنشستگان باید در همه ادرات مرکز استان صورت گیرد، افزود: اشتغال فرزندان بازنشسته از دغدغه‌های آنها بوده که باید این موضوع در دولت تدبیر امید در دستور کار قرار گیرد.

 

فرماندار مرکز استان با اعلام اینکه در دولت‌های گذشته به کارکنان وزارت کشور بی توجهی شده است، تصریح کرد: خوشبختانه در دولت تدبیر امید نگاه به کارکنان وزارت کشور تغییر پیدا کرده و نگاه ویژه‌ای به این قشر زحمتکش جامعه شده است.

 

واحدی از تشکیل کانون بازنشستگان فرمانداری ساری خبر داد و گفت: ساماندهی بازنشستگان فرمانداری ساری در دستور کار قرار دارد.

 

وی از تکمیل برخی پروژه‌های نیمه تمام در شهرستان ساری خبر داد و گفت: با برنامه‌های صورت گرفته حدود ۵۰ درصد اعتبارات تملک دارایی امسال تخصیص یافت.

 

به گزارش تسنیم فرماندار ساری افزود: با توجه به تخصیص اعتبارات تملک دارایی امیدواریم مرکز استان را به جایگاه واقعی برسانیم.

 

۲۸ مهرماه در تقویم رسمی کشور به روز تکریم خانواده و بازنشستگان نامگذاری شده است.