مهندس یوسف نژاد افزود: به نمایندگی از دولت برای بازدید از واحدهای تولیدی شرق مازندران به شهرستان نکا آمده و از شرکت تولیدی کیسه و پروپیلین آریا خزر شمال بازدید کردم. به گزارش شرق پرس, معاون وزیر امور اقتصادی و دارایی گفت: دولت به زودی با اعطای اعتبارات ویژه، مشکل سرمایه در گردش واحدهای تولیدی […]

yosofnejad1مهندس یوسف نژاد افزود: به نمایندگی از دولت برای بازدید از واحدهای تولیدی شرق مازندران به شهرستان نکا آمده و از شرکت تولیدی کیسه و پروپیلین آریا خزر شمال بازدید کردم.

به گزارش شرق پرس, معاون وزیر امور اقتصادی و دارایی گفت: دولت به زودی با اعطای اعتبارات ویژه، مشکل سرمایه در گردش واحدهای تولیدی کشور را رفع می کند.

علی اصغر یوسف نژاد‌ در گفت‌و‌گو با تسنیم در نکا، اظهار کرد: سیاست دولت تدبیر و امید بر حمایت قاطع از تولیدی و کاهش تورم در جامعه است.

وی افزود: به نمایندگی از دولت برای بازدید از واحدهای تولیدی شرق مازندران به شهرستان نکا آمده و از شرکت تولیدی کیسه و پروپیلین آریا خزر شمال بازدید کردم.

معاون پارلمانی، حقوقی و امور مجلس وزیر امور اقتصادی و دارایی با اشاره به اینکه کمبود سرمایه در گردش و مواد اولیه، اساسی ترین مشکل واحدهای تولیدی کشور است، تصریح کرد: قصد داریم با احصا این نیازها در قالب پکیج کلی به اطلاع رئیس جمهوری رسیده تا مشکلات سریعا رفع شود.

یوسف نژاد با بیان اینکه بسیاری از واحدهای تولیدی مازندران از حیث اشتغالزایی نقش اساسی در توسعه استان دارند، افزود: به دلیل اینکه سرمایه گذاری باید با هدف ارتقا تولید و اشتغال باشد، واحدهای تولیدی در شرایط سخت تحریم اقدامات جهادی صورت می دهند.

وی با اعلام اینکه دولت بدنبال اتخاذ راهکاری برای رفع مشکلات سرمایه در گردش واحدهای تولیدی است، گفت: در کارگروه حمایت از تولید این موضوعات با جدیت بررسی و رفع خواهد شد.

یوسف نژاد از برگزاری جلسه ای در آینده نزدیک با حضور مدیرعامل بانک تجارت برای رفع مشکلات واحدهای تولیدی شهرستان نکا و این واحد تولیدی در تهران خبر داد.