تیم ملی فوتبال ایران که شب گذشته سیدنی را به مقصد دوبی و سپس تهران ترک کرده بود، دقایقی پیش وارد تهران شد و بازیکنان و مربی تیم ملی نظرات خود را در مورد حذف از این مسابقات گفتند.

 

بازیکنان و مربی تیم ملی در فرودگاه چه گفتند ؟

کاروان تیم ملی فوتبال ایران لحظاتی پیش، پس از حضور در رقابت های جام ملت های آسیا وارد فردوگاه امام خمینی(ره) شد.
 
 

شرق پرس:  تیم ملی فوتبال ایران که شب گذشته سیدنی را به مقصد دوبی و سپس تهران ترک کرده بود، دقایقی پیش وارد تهران شد.

 

ملی پوشان کشورمان امروز ساعت ۱۷:۳۵ وارد فرودگاه امام خمینی شدند.

 

گفتنی است، ملی پوشان ایران با حضور در رقابتهای جام ملتهای آسیا به مصاف تیم های بحرین، قطر، امارات و عراق رفتند.

 

حواشی:

مردم و هواداران در فرودگاه کی روش را مورد تشویق قرار می دادند.

 

گفتنی است؛ نکونام و حقیقی حاضر به مصاحبه با خبرنگاران نشدند.

 

صحبت های بازیکنان را پس از بازگشت به ایران می خوانید:

 

 امیری:  شرایط خوبی داشتیم اما متأسفانه نتوانستیم موفق باشیم

 

بازیکن‌ تیم فوتبال ایران گفت: شرایط بسیار خوبی داشتیم اما متأسفانه باز هم مثل گذشته در ضربات پنالتی‌ مغلوب شدیم و نتوانستیم به آنچه که استحقاقش‌ را داشتیم برسیم .

 

وحید امیری گفت: همانطور که بازی را مشاهده کردیم برتری بازی با ما بود و می‌توانستیم ۳ یا ۴ گل به عراق هم بزنیم اما کار داور استرالیایی درست نبود و به یک باره بازی را تغییر داد.

 

وحید‌امیری، در خصوص حس‌و حالش پیش از نظر AFC در خصوص وضعیت تیم ملی عراق گفت: ما آن شب را تا صبح نخوابیدیم و انتظار داشتیم که اعتراض ما مورد قبول AFC واقع شود اما متأسفانه این اتفاق نیفتاد.

 

آقاجانیان: هدفمان قهرمانی بود

 

مربی تیم ملی فوتبال گفت: به هر حال تمامی هدفمان این بود که به مقام قهرمانی برسیم و تلاشمان را در این رابطه انجام دادیم ولی روی یک حادثه مقابل عراق بازی را واگذار کردیم.

 

وی افزود: حتی کارشناسان داوری استرالیا هم اعتقاد داشتند که کار داور هموطنشان اشتباه بوده است و ایمان داشته باشید اگر آن اخراج صورت نمی گرفت امروز اینجا نبوده و جشن صعود به فینال را می گرفتیم.

 

 خانزاده‌،‌ خیلی راحت می‌توانستیم برنده میدان باشیم

 

بازیکن‌ ملی ایران گفت: خیلی  راحت می‌توانستیم که در بازی مقابل عراق برنده میدان باشیم و همانطور که نظاره گر بودیم تک‌تک بچه‌ها زحمت کشیدند ولی در آخر داوری باعث شد که نتوانیم ببریم.

 

خانزاده، افزود: با صراحت می‌توانم بگویم که تمام بچه‌ها در بازی مقابل عراق توانستند مردانه بجنگند و ده‌نفره بازی کنند ولی متأسفم‌ که در آخر نتوانستیم این تیم را ببریم.

 

وی درباره ماندن یا نماندن‌ کی‌روش، افزود: به نظر من کی‌روش، باید صددرصد‌ بماند و بهتر است چنین سؤالاتی‌ مطرح نشود چرا که همه می‌دانند وی برای فوتبال ما چه کار کرده است و از نظر من کی‌روش، آدم با تجربه‌ای است و می‌تواند سطح فوتبال ما را بالا ببرد.

 

کی‌روش: بدست آوردن دل همه امکان‌پذیر نیست

 

کارلوس‌کی‌روش گفت: در کل باید بگویم که در مراحل آماده سازی با مشکلاتی مواجه بودیم اما عملکرد ما خوب و قابل تحسین بود همچنین از عملکرد بازیکنان جوان نیز در این دوره از رقابتها ارضی هستم و از تمامی هواداران و کسانی که به ما اعتماد کردند تشکر می‌کنم.

 
 
وی افزود: به تمامی نقطه ‌نظرها احترام می‌گذارم و در آخر باید بگویم نمی‌شود دل همه را بدست آورد.
 

آزمون: ممنونم از کی‌روش که به بازیکنان جوان میدان داد

 

بازیکن تیم ملی ایران گفت: همه‌ی بازیکنان زحمات بسیار زیادی کشیدند و از کی‌روش، ممنونم که به جوانان میدان داد و این تجربه خوبی بود که بدست آوردیم.

 

وی بیان کرد: در کل زحمات بسیار زیادی کشیده بودیم اما باخت در مقابل تیم عراق برای ما بسیار بد و باور نکردنی بود.

باشگاه خبرنگاران