عبدالحسین باقری با انتقاد از زمین اختصاص یافته برای کتابخانه مرکزی نکا، این زمین را نامناسب ارزیابی کرد و خواستار تعویض زمین شد. به گزارش شرق پرس, به نقل از روابط عمومی اداره کل کتابخانه های عمومی مازندران، سرپرست اداره کل کتابخانه های عمومی مازندران  در جلسه انجمن کتابخانه های عمومی نکا، از مسئولان شهرستان […]

 عبدالحسین باقری با انتقاد از زمین اختصاص یافته برای کتابخانه مرکزی نکا، این زمین را نامناسب ارزیابی کرد و خواستار تعویض زمین شد.

bagheri1

به گزارش شرق پرس, به نقل از روابط عمومی اداره کل کتابخانه های عمومی مازندران، سرپرست اداره کل کتابخانه های عمومی مازندران  در جلسه انجمن کتابخانه های عمومی نکا، از مسئولان شهرستان خواست تا هر چه سریع تر با تهیه زمینی مناسب در سطح شهر، ساخت کتابخانه مرکزی را آغاز تا دستیابی به یک کتابخانه عمومی مناسب در مرکز شهر برای مردم سهل و آسان باشد.

وی با انتقاد از زمین اختصاص یافته برای کتابخانه مرکزی نکا، این زمین را نامناسب ارزیابی کرد و خواستار تعویض زمین شد.

باقری، پیشنهاد داد کتابخانه مصلی نماز جمعه این شهر با واگذاری به نهاد کتابخانه های عمومی به کتابخانه عمومی ویژه پژوهش های دینی تبدیل شود که مقرر گردید طی جلسه ای جداگانه با امام جمعه نکا این موضوع نهایی شود.

سرپرست اداره کل کتابخانه های عمومی مازندران با اشاره به پروژه نیمه تمام کتابخانه عمومی روستای زرندین، موافقت خود را با کمک ۱۰ میلیون تومانی به این پروژه اعلام کرد.

وی ابراز امیدواری کرد: این کتابخانه که در دو طبقه با ۲۲۰ متر زیربنا در زمین اهدایی به ارزش ۷۰ میلیون تومان ساخته خواهد شد، پاسخ مناسبی به تقاضاهای مکرر مردم روستای زرندین باشد.

افزایش تقاضای مردمی برای ساخت کتابخانه عمومی

جلالیان بخشدار مرکزی نکا با بیان اینکه تقاضاهای مردمی برای ساخت کتابخانه عمومی در بخش ها و روستاهای نکا افزایش یافته است، افزود: هم اکنون ۱۲ قطعه زمین در ۱۲ روستا برای ساخت کتابخانه عمومی اهدا شده است که به دلیل کمبود اعتبارات، عملیات احداث آن ها ممکن نیست.