باهنر گفت: احمدی‌نژاد چیزی به حساب خود نریخته است. شاید در این سال‌ها خیلی افراد احمدی‌نژاد را دوشیده باشند٬ اما ایشان چیزی برای خود برنداشته است و زندگی مرفهی ندارد.

باهنر: خیلی ها احمدی نژاد را دوشیده اند

 

 

شرق پرس: محمدرضا باهنر در بخشی از گفت و گوی خود با  ایلنا درباره دفاع اصولگرایان از احمدی‌نژاد گفته: اوایل انقلاب امام خمینی قطب‌زاده را به عنوان رئیس صداوسیما منصوب کردند. در آن زمان ما در دانشگاه با مخالفان درباره قطب زاده بحث می‌کردیم و از ایشان دفاع می‌کردیم در حالی که منافقان به ایشان حمله می‌کردند. اما بعد از دو سال٬ نظام او را اعدام کرد. پس فاکتور زمان مهم است.
 
 
 
باهنر در ادامه درباره حمایت‌های خود از احمدی‌نژاد گفت: آن زمان که بنده از آقای احمدی‌نژاد حمایت می‌کردم٬ مربوط به شهرداری بود.وزارت اطلاعات دولت اصلاحات به ایشان ایراد گرفته بود. من خدمت آقای یونسی رفتم و مشکل را جویا شدم. آقای یونسی به معاملات نفتی صورت گرفته در اردبیل اشاره کرد که من گفتم کدام استاندار مرزی این کار را نکرده است؟ اینها همه از دولت مجوز داشتند.
 
 
اما احمدی‌نژاد چیزی به حساب خود نریخته است. شاید در این سال‌ها خیلی افراد احمدی‌نژاد را دوشیده باشند٬ اما ایشان چیزی برای خود برنداشته است و زندگی مرفهی ندارد.
 
 
در آن زمان شهردار تهران آقای ملک‌مدنی بود که فوق‌دیپلم نساجی داشت و در مصاحبه‌ای گفته بود هفده میلیارد تومان ثروت دارم. گفتم اگر قرار باشد ملک‌مدنی از فیلتر اطلاعات عبور کند٬ اما احمدی‌نژاد عبور نکند٬ نشان می‌دهد فیلتر وزارت اطلاعات شما مشکل دارد که یونسی جواب داد در زمان تایید ملک مدنی‌ من در وزارت نبودم.