حجت الاسلام یوسف یوسف پور اظهار داشت : راهپیمایی روز جهانی قدس امسال در نوزدهم تیرماه مصادف با بیست و سوم ماه مبارک رمضان برگزار می شود.

images (3)

 

 

 

 شرق پرس : رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی مازندران از برگزاری راهپیمایی روز جهانی قدس در ۵۵ نقطه اعم شهری و بخش های این استان خبر داد.

 

 

حجت الاسلام یوسف یوسف پور روز یکشنبه افزود : راهپیمایی روز جهانی قدس امسال در نوزدهم تیرماه مصادف با بیست و سوم ماه مبارک رمضان برگزار می شود.

 

وی اظهار داشت : آغاز این راهپیمایی در ساری ساعت ۱۰.۳۰ صبح و تعیین ساعت آغاز برگزاری این آیین در دیگر شهرستان های مازندران را ستاد برگزاری مراسم روز قدس آن شهرستان تعیین خواهد کرد.

 

وی شرکت در راهپیمایی روز قدس را عمل به تکلیف شرعی و انسانی دانست و گفت : روز جهانی قدس ابتکار ارزنده بنیانگذار جمهوری اسلامی است که این روز به عنوان یک مساله جهانی و اسلامی مطرح کردند.

 

رییس ستاد قدس و انتفاضه استان مازندران این روز را نماد انسجام و اقتدار مسلمان جهان عنوان کرد و افزود : آحاد مردم ولایتمدار دیار علویان با حضور پر رنگ خود در راهپیمایی همچون گذشته مشت محکمی بر دهان یاوه گویان و حامیان رژیم اشغالگر صهیونیستی خواهند زد.

 

حجت الاسلام یوسف پور از قشرهای مختلف مردم خواست با حضور پرشکوه خود در این آیین دینی در حمایت از ملت مظلوم فلسطین و اعلام انزجار از اقدامات جنایتکارانه صهیونیست ها، پاسخ محکمی به تمام توطئه های دشمنان اسلام و استکبار جهانی بدهند.

 

وی تاکید کرد : با تدابیر و برنامه ریزی های انجام شده ، بسترهای لازم برای حضور حماسی و پرشکوه شهروندان مازندرانی در راهپیمایی روز جهانی قدس فراهم شده است.

 

 

 

ایرنا