وزیر ورزش و جوانان در خصوص حضور رونی کلمن در ایران گفت:با این طور فعالیت ها موافق نیستم و استقبال نمی کنم البته روی این موضوع مسئله هم دارم و فدراسیون باید پاسخگو باشد.

kolman89

 

شرق پرس: تمامی برنامه هایی که قرار بود در مدت زمان حضور رونی کلمن در تهران برگزار شود، لغو شد.
 

 

به گزارش خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما؛ رونی کلمن قهرمان پرورش اندام دنیا و نفر اول هشت دوره از رقابتهای مستر المپیا که برای برگزاری سه همایش به تهران سفر کرده است باید بدون برگزاری همایش و کلاس، تهران را به مقصد کشورش ترک کند.
 

 

نجفی مسئول شرکتی که مقدمات حضور کلمن در تهران را فراهم کرده بود، در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما، با بیان این مطلب افزود: با وجود هماهنگی های به عمل آمده با وزارت ورزش و فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام،  اینکه چرا همه برنامه های ما لغو شده است نمی دانم.
 

 

وی در پاسخ به این سوال که تکلیف کسانی که برای شرکت در همایش ثبت نام کرده بودند چه می شود؟ گفت: تمام مبالغی که از متقاضیان حضور در همایش کلمن گرفته شده است تا یک هفته آینده به آنها برگردانده می شود.
 

 

نجفی در خصوص زمان بازگشت کلمن به کشورش نیز تصریح کرد: احتمالا امروز یا فردا کلمن ایران را ترک می کند و به کشورش باز می گردد.
 

 

ابعاد حضور رونی کلمن بررسی می شود   
 

 

وزیر ورزش و جوانان گفت : حضور رونی کلمن ( قهرمان بدن سازی دنیا) و فعالیت های مشابه ، کمتر جنبه ورزشی دارد و بیشتر تجاری است.

 

 
محمود گودرزی در حاشیه بازدید از اردوی تیم ملی وزنه برداری در جمع خبرنگاران درخصوص حضور قهرمان بدنسازی جهان در ایران و حاشیه های این حضور به ویژه موضوع های مالی آن افزود: با این طور فعالیت ها موافق نیستم و استقبال نمی کنم البته روی این موضوع مسئله هم دارم و فدراسیون باید پاسخگو باشد.

 

 
وی گفت:‌ البته درباره هزینه ها گفته شده است که بخش خصوصی آن را پرداخت کردیم و با این حال بخش خصوصی هم مجاز نیست به نام فعالیت ورزشی هر اقدامی انجام دهد.

 

 
وزیر ورزش افزود: این موضوع را بررسی و نکات منفی و مثبت آن را حل و فصل می کنم.