این منبع گفت: دعوت شدگان افطاری رئیس جمهوری از سران و چهره های گروهها و تشكلهای مختلف هر دو جناح از جبهه پايداري گرفته تا راست سنتي و از مجمع روحانيون تا حزب كارگزاران و شوراي مشورتي و اعضاي ارشد احزاب عضو جبهه اصلاحات هستند.

rohani-eftari16

 

 

 

شرق پرس: حسن روحانی رییس جمهوری اسلامی ایران در مراسم افطار امسال ریاست جمهوری از همه چهره های سیاسی اصلاح طلب و اصولگرا به صورت یکجا دعوت به عمل آورده است.

 

 

یک منبع آگاه به عصر ایران گفت امسال از همه چهره های سیاسی اصلاح طلب و اصولگرا به صورت مشترک برای ضیافت افطاری دعوت می شود.

 

این منبع آگاه افزود در مراسم افطاری امسال  از سران و اعضای برجسته هردو جناح سیاسی اصلی کشور و نیز نمایندگان مجلس برای حضور در یک ضیافت افطاری دعوت شده است.

 

او گفت دعوت شدگان از سران و چهره های گروهها و تشکلهای مختلف هر دو جناح از جبهه پایداری گرفته تا راست سنتی و از مجمع روحانیون تا حزب کارگزاران و شورای مشورتی و اعضای ارشد احزاب عضو جبهه اصلاحات هستند.

 

گفتنی است سال گذشته ضیافت افطاری ریاست جمهوری در دو شب جدا برگزار شد و در حالی که در یک شب از سران و شخصیت های سیاسی اصلاح طلب دعوت شده بود در یک شب نیز از شخصیت های سیاسی اصولگرا دعوت به عمل آمده بود.

 

مراسم افطاری ریاست جمهوری چهارشنبه شب برگزار خواهد شد.