علیرضا مردانشاهی در جمع خبرنگاران پیرو ایجاد عارضه عفونت بعد از عمل 10 نفر از بیمارانی که در یکی از بیمارستان‌های خصوصی ساری تحت عمل جراحی قرار گرفتند، بیان داشت: دانشگاه نسبت به حفظ حقوق بیمارانی که دچار ضایعه شدند متعهد است.

 

دکتر مردانشاهی

دکتر مردانشاهی معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی مازندران اظهار داشت: در حال حاضر به منظور حصول اطمینان از ایمنی بیماران، تمامی اعمال جراحی بخش چشم بیمارستان نیمه‌شعبان ساری به حالت تعلیق درآمده‌ است.

 

 

 

 

 

به گزارش شرق پرس, علیرضا مردانشاهی در جمع خبرنگاران پیرو ایجاد عارضه عفونت بعد از عمل ۱۰ نفر از بیمارانی که در یکی از بیمارستان‌های خصوصی ساری تحت عمل جراحی قرار گرفتند، بیان داشت: دانشگاه نسبت به حفظ حقوق بیمارانی که دچار ضایعه شدند متعهد است.

 

 

وی افزود: با توجه به بررسی‌های انجام شده از پرونده بیماران، ارزیابی محیط اتاق عمل، عملکرد بخش CSR، اخذ گزارش از پزشکان معالج و پرسنل اتاق عمل و کشت‌های متعدد اخذ شده، در حال حاضر به منظور حصول اطمینان از ایمنی بیماران تمامی اعمال جراحی بخش چشم بیمارستان خصوصی مذکور به حالت تعلیق درآمده‌ است.

 

 

به گزارش فارس, معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی مازندران در خصوص پیگیری حقوقی حادثه خاطرنشان کرد: دانشگاه ضمن عمل به تعهدات و وظایف خود، همچنین نسبت به انعکاس نتایج بررسی‌های میدانی و مستندات موجود به مراجع ذی‌صلاح اقدام کرد.