قاسم جان بابایی روز دوشنبه در گفت وگو با ایرنا افزود: هفته گذشته ۱۰ بیمار که در یکی از اتاق های عمل بیمارستان خصوصی نیمه شعبان جراحی چشم بر روی آنها انجام شد پس از عمل دچار عفونت شدند . رییس دانشگاه علوم پزشکی مازندران از پیگیری قانونی و ارسال پرونده عفونت تعدادی از بیماران […]

قاسم جان بابایی روز دوشنبه در گفت وگو با ایرنا افزود: هفته گذشته ۱۰ بیمار که در یکی از اتاق های عمل بیمارستان خصوصی نیمه شعبان جراحی چشم بر روی آنها انجام شد پس از عمل دچار عفونت شدند .

janbabaee

رییس دانشگاه علوم پزشکی مازندران از پیگیری قانونی و ارسال پرونده عفونت تعدادی از بیماران در یکی از بیمارستان های ساری به محاکم قضایی خبرداد و گفت: حقوق بیماران خسارت دیده تضییع نخواهد شد .

به گزارش شرق پرس, قاسم جان بابایی روز دوشنبه در گفت وگو با ایرنا افزود: هفته گذشته ۱۰ بیمار که در یکی از اتاق های عمل بیمارستان خصوصی نیمه شعبان جراحی چشم بر روی آنها انجام شد پس از عمل دچار عفونت شدند .

وی ادامه داد: هشت نفر از این بیماران با مصرف آنتی بیوتیک در بیمارستان مورد نظر مداوا شدند.

به گفته رییس دانشگاه علوم پزشکی مازندران جدی بودن عفونت دو بیمار دیگر باعث شد تا این افراد برای ادامه مداوا به بیمارستانی در تهران اعزام شوند .

وی بروز مشکلات جدی تر بینایی این دو بیمار را محتمل دانست و گفت: احتمالا آلودگی وسایل اتاق جراحی عامل بروز عفونت در بیماران شد.

جان بابایی با اشاره به اینکه عمل جراحی چشم سالها در این بیمارستان انجام می شود، ادامه داد: ۱۵۰ مورد جراحی چشم بعد از وقوع این حادثه در این بیمارستان انجام شد.

۲۳ تیرماه امسال جراحی چشم ۱۰ بیمار در یکی از سه اتاق عمل بیمارستان نیمه شعبان ساری انجام شد که بعد از عمل این بیماران دچارعفونت شدند .