اسنودن، در مصاحبه ای مطبوعاتی گفت: ابوبکر بغدادی گرفتار بیماری پدوفبلیا (کودک آزاری) است و افزود: نگهبانان زندان "بوکا"، در گزارش های خود به "سیا" تاکید کرده اند که بارها بغدادی را در حال تجاوز جنسی بازداشت کرده اند

 

 

شرق پرس: ادوارد اسنودن؛ عضو سابق سازمان اطلاعات مرکزی آمریکا، خبر غافلگیر کننده جدیدی را در مورد، سرکرده خودخوانده داعش منتشر کرد.

 

 

باشگاه خبرنگاران به نقل از “الیوم الثامن” گزارش داد: اسنودن، در مصاحبه ای مطبوعاتی گفت: ابوبکر بغدادی گرفتار بیماری پدوفبلیا (کودک آزاری) است و افزود: نگهبانان زندان “بوکا”، در گزارش های خود به “سیا” تاکید کرده اند که بارها بغدادی را در حال تجاوز جنسی بازداشت کرده اند که این امر موجب گشته تا او را از دیگران دور کنند.

 

همچنین، مات اولسن مدیر سابق مرکز مبارزه با تروریسم در آمریکا، تاکید کرده است که رسوایی رسوخ اطلاعات پیرامون شیوه کار دستگاه اطلاعاتی آمریکا توسط اسنودن، باعث اخلال در توانایی واشنگتن بر مراقبت از تروریست‌ها شده و به بروز اقدامات و گروه‌های تروریستی و در راس همه آن، داعش، کمک کرده است.

 

اولسن در مصاحبه با “سی ان ان” گفت: اطلاعات افراد بسیاری را از دست داده ایم و از مجازات افراد بسیاری که در گذشته آنها را تحت نظر داشتیم، عاجز مانده ایم؛ ما توانایی خود در دست یابی به اطلاعات مربوط به اقداماتی که آنان انجام می دهند از دست داده ایم.

 

 

خاطر نشان می گردد عضو سابق دستگاه اطلاعاتی آمریکا، “ادوارد اسنودن”، پیش از این نیز فاش ساخته بود که داعش ساخته  دست آمریکاست.