امروز چند ساعتی هست خبری در شبکه ها اجتماعی دست به دست میشه مبنی بر فوت رضا رویگری، بازیگر محبوب سینما و تلویزیون که قبلا بر اثر عارضه مغزی دچار مشکلات جسمانی شده بود، متاسفانه با روند رو به رشد شبکه های اجتماعی و بدون توجه به منبع خبر شایعات بسرعت بزرگ شده وباعث دلخوری وسلب اعتماد مردم به اخبار واقعی می شود.

 

 

شرق پرس: سایت خبر ایرانی در خصوص خبر درگذشت بازیگر محبوب سینما و تلویزیون، رضا رویگری عصر روز چهارشنبه مورخ ۱۷ تیر ماه این چنین نوشت: در حال حاضر پشت صحنه ی فیلمی که در حال ساخت است با این بازیگر محبوب هستیم، این شایعه خاطر رضا رویگری را بسیار مکدر کرده است.
 
 
 
متاسفانه در چند روزه گذشته شایعاتی پیرامون درگذشت هنرمندان دوست داشتنی و محبوب کشور بصورت وسیعی در حال گسترش هست.
 

اما امروز چند ساعتی هست خبری در شبکه ها اجتماعی دست به دست میشه مبنی بر فوت رضا رویگری، بازیگر محبوب سینما و تلویزیون که قبلا بر اثر عارضه مغزی دچار مشکلات جسمانی شده بود، متاسفانه با روند رو به رشد شبکه های اجتماعی و بدون توجه به منبع خبر شایعات بسرعت بزرگ شده وباعث دلخوری وسلب اعتماد مردم به اخبار واقعی می شود.

 

خبرنگار خبر ایرانی در خصوص خبر درگذشت بازیگر محبوب سینما و تلویزیون، رضا رویگری عصر روز چهارشنبه مورخ ۱۷ تیر ماه این چنین گفت: در حال حاضر پشت صحنه ی فیلمی که در حال ساخت است با این بازیگر محبوب هستیم، این شایعه خاطر رضا رویگری را بسیار مکدر کرده است.

 

رضا رویگری با انتشار شایعه خبر مرگ خود در فضای اینترنتی و شبکه‌ های اجتماعی بسیار ناراحت شده است، و وی درخواست دارد خواهشا این شایعات را منتشر نکنید.

 
 
 
 
roygari16

رضا رویگری عصر امروز در فیلم ملاقات در تاریکی به کارگردانی امین رنجبر

 
 
 
 
 
خبرایرانی