رئال مادرید در دیدار رفت برابر کادیس در کوپا دل ری به برتری 3 بر صفر رسید. در این دیدار دنیس چریشف بازی کرد که فصل قبل زمانی که در ویارئال بازی می کرد دو اخطاره بود و حق بازی برای رئال را نداشت.

 

 

شرق پرس: رئال مادرید به دلیل استفاده از یک بازیکن غیرمجاز در بازی با کادیس از جام حذفی اسپانیا حذف شد.

 

 

 ایسنا به نقل از مارکا نوشت:  رئال مادرید در دیدار رفت برابر کادیس در کوپا دل ری به برتری ۳ بر صفر رسید. در این دیدار دنیس چریشف بازی کرد که فصل قبل زمانی که در ویارئال بازی می کرد دو اخطاره بود و حق بازی برای رئال را نداشت. اما اشتباه مسئولان این تیم مادریدی باعث شد تا روز جمعه سران فوتبال اسپانیا رئال مادرید را از این رقابت ها کنار بگذارند.

 

 

به این ترتیب رئال مادرید با وجود برتری برابر کادیس از این رقابت ها حذف شد تا روحیه بازیکنان این تیم قبل از بازی با ختافه به حداقل برسد.

 

 

رئال مادرید این فرصت را دارد که مقابل رأی صادر شده درخواست تجدید نظر کند و در ابتدا باید اعتراض خود را به کمیته تجدید نظر فدراسیون ارسال کند، و اگر نتیجه نداد آنها به دادگاه اداری ورزش اسپانیا شکایت خواهند کرد.

 

 

فلورنتینو پرس در کنفرانس مطبوعاتی روز گذشته خود اعلام کرد که رئال مادرید تمام مراحل قانونی برای جلوگیری از حذف تیم را دنبال خواهد کرد و به این ترتیب باید منتظر اقدام قانونی این تیم مادریدی برای برگشت این رای باشیم هر چند بعید است این اتفاق رخ دهد و باید رئال را تیم حذف شده کوپا دل ری دانست.