بخشدار مرکزی نکا گفت: هدفمان این است تا تمام روستاهای بخش مرکزی دارای ساختمان دهیاری مناسب شوند.

 

 

بخشدار مرکزی نکا گفت: برنامه‌ریزی مناسبی برای ساخت ساختمان دهیاری در روستاهای دارای دهیاری انجام شده و هدفمان این است تا تمام روستاهای بخش مرکزی دارای ساختمان دهیاری مناسب شوند.

 

به گزارش شرق پرس، رضا جلالیان در آیین افتتاح ساختمان دهیاری بهزادکلا نکا، بیان داشت: در سال ۹۱ در بخشداری نکا، تنها ۱۰ روستای بخش مرکزی نکا دارای ساختمان دهیاری بودند که در حال حاضر این تعداد به ۱۷ ساختمان دهیاری رسیده است.

 

وی بدون اعلام آمار دقیق از تعداد روستاهای دارای دهیاری در بخش مرکزی نکا، اظهار داشت: برنامه‌ریزی مناسبی برای ساخت ساختمان دهیاری در روستاهای دارای دهیاری انجام شده و هدفمان این است تا تمام این روستاها دارای ساختمان دهیاری مناسب شوند.

 

بخشدار مرکزی نکا بیان داشت: روستای بهزادکلا از عدم دارا بودن ساختمان مناسب برای دفتر دهیاری در تنگنا بود که با تدبیر اعضای شورای این روستا حمام قدیمی به دفتر دهیاری تبدیل شد و با صرفه‌جویی در ساخت و ساز، اکنون ساختمان مناسب و شکیلی افتتاح شده است.

 

جلالیان با بیان اینکه برای ساخت این ساختمان و تجهیزات و امکانات مختلف، مبلمان اداری، فرش و… ۷۵ میلیون تومان هزینه شده است، یادآور شد: این روستا برای بهسازی و مرمت در بسیاری از نقاط نیازمند بودجه و اعتبارات است که امیدواریم این تسهیلات به زودی در اختیار این افراد برای عمران و آبادانی قرار گیرد.

 

وی گفت: نهادینه کردن اقتصاد مقاومتی در جامعه و به‌ویژه در روستاها از مسائل مهمی است که در راستای منویات رهبری دنبال می‌شود که با در دستور کار قرار دادن این مسائل در جهت ایجاد اشتغال و توانمندسازی در روستاها و جلوگیری از اسراف تلاش‌های بیشتری با کمک شوراها و دهیاران و اهالی روستاها انجام شود.

 

بخشدار مرکزی نکا با اشاره به در دست اقدام بودن طرح هادی در روستای بهزادکلا، بیان داشت: جدول‌کاری‌ها در این روستا با همکاری شورا و دهیاری انجام شده که با تزریق اعتبارات از ماده ۱۲ این مهم نیز عملیاتی شده و با تزریق اعتبارات و تسهیلات، شاهد پیشرفت های بهتر و بهسازی معابر و خیابان‌ها و اجرای طرح هادی در این روستا باشیم.

 

به گزارش فارس, جلالیان با بیان اینکه نامگذاری معابر و خیابان‌ها از دیگر موارد مهم در روستای بهزادکلا بوده است، یادآور شد: این روستا از جمله روستاهای خوشنام منطقه با کمترین معضلات است و توجه ما و دولت به حوزه روستاها بیش از گذشته است تا با ایجاد همدلی، وفاق و اتحاد شاهد شکوفایی همه‌جانبه در روستاها و کاهش معضلات و مشکلات در روستاها و پیشرفت همه‌جانبه باشیم.