این تصویرکه جنایت جدید داعش محسوب می شود جسدی تکه تکه شده را نشان می دهد که بر روی پارچه ای قرار گرفته است، در حالی که فردی با نقابی بر روی صورت، با انگشت چپ خود به سمت جسد مثله شده اشاره می کند و انگشت سبابه دست راست خود را به سمت بالا نشانه رفته است.

 

شرق پرس: گروه ترورستی داعش شامگاه چهارشنبه تصویری از جسد یک سرهنگ بازنشسته در ارتش لیبی را در حالی که تکه تکه شده و سرش از تنش جدا شده را منتشر کرد.
 

گروه تروریستی داعش اعلام کرد: این تصویر متعلق به «بشیر مصطفی لاغا» یکی از ساکنان منطقه «اللیثی» در شهر بنغازی در استان برقه در شرق لیبی می باشد. این گروه تروریستی این فرد کشته شده را «یکی از سربازان طاغوت» توصیف  کرده است.

 
 
 
daesh-jasad-mosleh

این تصویر، جسدی تکه تکه شده را نشان می دهد که بر روی پارچه ای قرار گرفته است، در حالی که فردی با نقابی بر روی صورت، با انگشت چپ خود به سمت جسد مثله شده اشاره می کند و انگشت سبابه دست راست خود را به سمت بالا نشانه رفته است.

بر روی دیوار پشت سر این نقابدار که هویتش مشخص نیست، عبارت «امتی واحد…دولتی واحد» نوشته شده است.
 

«طارق الخراز» سخنگوی مرکز امنیتی شهر بنغازی در گفت وگو با خبرگزاری آناتولی درباره این اقدام تروریست های داعش گفت: این فرد کشته شده که در تصویر دیده می شود، سرهنگ بازنشسته ارتش لیبی به نام بشیر مصطفی لاغا است که یک هفته پیش مفقود شده است.

 

الخراز در حالی که جزییات دیگری درباره فرد کشته شده و یا گرایش های او سخنی نگفت، خاطرنشان کرد: این نخستین بار نیست که گروههای افراطی در بنغازی، نظامیان سابق و یا حتی هواداران غیرنظامی ارتش را هدف قرار می دهند.

 

گروه تروریستی داعش پیشتر نیز در پایگاه های وابسته به خود، مسئولیت انجام عملیات انتحاری با یک خودروی بمب گذاری شده در محل تجمع نیروهای «ستاد کل ارتش مورد حمایت مجلس نمایندگان لیبی در طبرق» در منطقه لیثی بنغازی را به عهده گرفته بود؛ در این عملیات ۷ نفر از نظامیان لیبیایی کشته و ۱۲ نفر دیگر نیز زخمی شدند.

 

گروه تروریستی داعش با گسترده دادن اقدامات تروریستی خود در سوریه و عراق، چندی است وارد کشور لیبی و یا به عبارت دیگر ۳۰۰ کیلومتری اروپا شده است.
العالم